Catalán - Castellano
cuéntanos
93 119 03 33
PxC Youtube PxC Twitter PxC Facebook
síguenos

Noticias municipales

VIC, 20/10/2011; JOSEP ANGLADA AL CANAL TARONJA OSONA

VIC, 20/10/2011; JOSEP ANGLADA AL CANAL TARONJA OSONA

25/10/2011 - Vic

Vídeo programa "Gabinet de Crisi" del Canal Taronja.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, va participar com a contertulià al programa“Gabinet de Crisi” del Canal Taronja Osona.

El programa va estar moderat per David de Dios, i va desenvolupar temes actuals com la privatització de l’Institut Català de la Salut, el finançament dels Ajuntaments i la Llei de Barris aplicada pel passat tripartit.

El líder identitari, va ser molt clar i contundent quan va manifestar que “es un error polític o més concretament dels polítics destinar recursos a fer obres faraòniques a les ciutats en comptes de fer projectes i coses importants pels ciutadans”. Va recordar que l’actual alcalde de Vic “no passarà a la història de la ciutat per haver deixat cap empremta en no haver fet cap obra, ja que tot el que s’ha inaugurat els darrers quatre anys han estat coses programades d’anteriors legislatures”.

Per a b> Anglada, sobre el tema del Pla de Barris va dir que “no és seriós dir que el tripartit va fer una bona gestió en el Pla de Barris, ja que van hipotecar el país i als ciutadans per 30 o 40 anys.” “No es poden fer les coses de cara a la galeria, s’ha de ser més conscient i no prometre el que no pot ser perquè hipoteques el país i els seus ciutadans per sempre”. Seria bo, va continuar Anglada, “que un govern pogués dir què és el que és bo o no per als barris i aleshores aplicar-ho sobre la marxa”. Per al president de PxC “aquest país ha tingut uns mals polítics ja que han malbaratat el diner públic”. També va manifestar que a Vic “no s’ha tingut de fer cap cohesió social, en tot cas el problema vindria per la immigració”.

Per acabar, Josep Anglada va estar preguntat sobre el judici del passat 17 d’octubre a Manresa, del que va dir que “ha estat una autèntica caça de bruixes, és un judici polític en el que només pretenen carregar contra Anglada”.

PxC

Vic, 20 d’octubre de 2011




VIC, 20/10/2011; JOSEP ANGLADA EN EL CANAL TARONJA OSONA

Ya podéis ver el vídeo de este pasado jueves, 20 de octubre, donde el presidente de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, participó en el programa “Gabinet de Crisi” del Canal Taronja, de contertuliano en compañía de Jordi Fàbrega (ERC) alcalde de Sant Pere de Torelló, Albert Serra (PSC) cabeza de la oposición en el Ayuntamiento de Roda de Ter, y Pere Ricart.

Vic | Redacción.-
El presidente de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, participó como contertuliano en el programa “Gabinet de Crisi” del Canal Taronja Osona.

El programa estuvo moderado por David de Dios, y desarrolló temas actuales como la privatización del Institut Català de la Salut, la financiación de los Ayuntamientos y la Ley de Barrios aplicada por el pasado tripartito.

El líder identitario, fue muy claro y contundente cuando manifestó que “es un error político o más concretamente de los políticos destinar recursos en hacer obras faraónicas en las ciudades en vez de hacer proyectos y cosas importantes para los ciudadanos”. Recordó que el actual alcalde de Vic “no pasará a lo historia de la ciudad por haber dejado ninguna huella al no haber hecho ninguna obra, puesto que todo lo que se ha inaugurado en los últimos cuatro años han sido cosas programadas de anteriores legislaturas”.

Para Anglada, sobre el tema del Plan de Barrios ”no es serio decir que el tripartito hizo una buena gestión en el Plan de Barrios, puesto que hipotecaron el país, y a los ciudadanos por 30 ó 40 años”. “No se pueden hacer las cosas de cara a la galería, se tiene que ser más consciente y no prometer lo que no puede ser porque hipotecas el país y a sus ciudadanos para siempre”. Sería bueno, continuó Anglada, “que un gobierno pudiera decir que es lo que es bueno o no para los barrios y después aplicarlo sobre la marcha”. Para el presidente de PxC “este país ha tenido unos malos políticos puesto que han derrochado el dinero público”. También manifestó que en Vic ”no se ha tenido que hacer ninguna cohesión social, en todo caso el problema vendría por la inmigración.

Para terminar, Josep Anglada estuvo preguntado sobre el juicio del pasado 17 de octubre en Manresa, del que dijo que “ha sido una auténtica caza de brujas, es un juicio político en el que sólo pretenden cargar contra Anglada.

PxC

Vic, 20 de octubre de 2011.


Enviar noticia por correo





  • Facebook
  • Google Plus
  • Twitter
  • Tuenti
  • Email
Compartir esta noticia
Darme de alta Darme de baja
PxC a Youtube