Noticias municipales

VIC, 16/12/2011; PxC CELEBRA EL SEU TRADICIONAL SOPAR DE NADAL A VIC

17/12/2011 - Vic

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Vic | Redacció.-
Un any més, els afiliats de Plataforma per Catalunya (PxC) van tenir ocasió de celebrar el Tradicional Sopar de Nadal organitzat per la delegació de Vic aquest divendres 16 de desembre, presidida pel president del partit, Josep Anglada.

L'acte va transcórrer en un ambient alegre i festiu, amb una majoria de vigatans però també amb representants arribats des de les demarcacions de Girona i de Tarragona, així com d'altres comarques barcelonines.

El líder identitari va felicitar a tothom per la seva participació en l'indiscutible èxit electoral de les eleccions municipals, que van representar aquest mes de maig la gran eclosió de PxC, amb l'obtenció de 66 mil vots, 67 regidors en 40 ajuntaments i 8 consellers comarcals en 7 consells comarcals. També va ressaltar els brillants resultats de les eleccions generals del 20-N, amb 60 mil vots en les difícils i adverses circumstàncies del canvi de cicle polític i del bipartidisme imperant.

Josep Anglada, en tancar l'acte, va avançar que “cada vegada serem més, i ara tenim per davant tres llargs anys per preparar-nos i afrontar amb un èxit rotund el proper cicle electoral que començarà el 2014 amb les autonòmiques catalanes”, va dir entre els crits i aplaudiments d'un públic enfervorit.

En agraïment i reconeixement a la incommensurable tasca del president Josep Anglada cap a la nostra causa, les diferents delegacions tant del propi Vic, com d’altres com les del Vendrell, Olot o Manresa van oferir diversos presents típics nadalencs al seu carismàtic president.

PxC

Vic, 16 de desembre de 2011

COMUNICADO DE PRENSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

VIC, 16/12/2011; PxC CELEBRA SU TRADICIONAL CENA DE NAVIDAD EN VIC

El presidente de PxC, Josep Anglada, presidió un año más la Tradicional Cena de Navidad, que se celebró en Vic con la vista puesta en el próximo ciclo electoral que comenzará en 2014 con las autonómicas catalanas”.

Vic | Redacción.-
Un año más, los afiliados de Plataforma per Catalunya (PxC) tuvieron ocasión de celebrar la Tradicional Cena de Navidad organizada por la delegación de Vic este viernes 16 de diciembre, presidida por el presidente del partido, Josep Anglada.

El acto transcurrió en un ambiente alegre y festivo, con una mayoría de vicenses pero también con representantes llegados desde las demarcaciones de Gerona y de Tarragona, así como de otras comarcas barcelonesas.

El líder identitario felicitó a todo el mundo por su participación en el indiscutible éxito electoral de las elecciones municipales, que representaron este mes de mayo la gran eclosión de PxC, con la obtención de 66 mil votos, 67 concejales en 40 ayuntamientos y 8 consejeros comarcales en 7 consejos comarcales. También resaltó los brillantes resultados de las elecciones generales del 20-N, con 60 mil votos en las difíciles y adversas circunstancias del cambio de ciclo político y del bipartidismo imperante.

Josep Anglada, al cerrar el acto, avanzó que “cada vez seremos más, y ahora tenemos por delante tres largos años para prepararnos y afrontar con un éxito rotundo el próximo ciclo electoral que comenzará en 2014 con las autonómicas catalanas”, dijo entre los gritos y aplausos de un público enardecido.

En agradecimiento y reconocimiento a la inconmensurable tarea del presidente Josep Anglada hacia nuestra causa, las distintas delegaciones tanto del propio Vic, como otras como las del Vendrell, Olot o Manresa ofrecieron varios presentes típicos navideños a su carismático presidente.

PxC

Vic, 16 de diciembre de 2011.