Noticias municipales

Vic, 18/10/2012; Josep Anglada será el candidato de PxC a la presidencia de la Generalitat

20/10/2012 - Vic

COMUNICADO DE PRENSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Once osonenses acompañarán a Josep Anglada a la lista de Plataforma per Catalunya en las elecciones del 25-N

Vic | Redacción.-
El presidente de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, volvió a ser ratificado como cabeza de lista por la demarcación de Barcelona en las próximas elecciones en el Parlamento del 25 de noviembre.

Al mismo tiempo la formación identitaria confirmó los nombres que acompañarán a Josep Anglada en la lista. Por la comarca de Osona lo harán, Marta Riera en el lugar cuarto, Cristina Gayoso el trece, Maria Pilar Catalán el veintiocho, Josep María Soldevila el treinta uno, Ester Gallego el treinta nueve, Antoni Sánchez el cincuenta, Sebastià Povedano el cincuenta ocho, Carme Solano el sesenta, Josep Ricart el setenta tres, Josep Saiz el 75, y como suplente Joan Antoni Bautista.

Anglada ha señalado que “la lista de PxC es la que tiene más representación osonense, cosa que me hace sentirme todavía más orgulloso de ser osonense y vicense”.

Anglada también se ha puesto como objetivo en estas próximas elecciones “entrar en fuerza en el Parlament de Catalunya con 5 o 6 diputados, y de este modo poder lograr grupo parlamentario propio”.

PxC

18 de octubre de 2012

Noticias relacionadas en otros medios de comunicación

WWW.OSONA.COM, 18/10/2012; La candidatura de PxC a les eleccions es presenta farcida d'osonencs

Josep Anglada anirà de cap de llista i Marta Riera, de número 4.

Redacció.- PxC ha fet públic alguns dels noms que aniran a les candidatures del partit de cara a les eleccions al Parlament del 25 de novembre. Destaca la gran afluència d’osonencs a la llista de Barcelona, deu en total. Com a número 1, tal com ja va anunciar Osona.com, hi anirà el president de la formació i regidor a l’Ajuntament de Vic, Josep Anglada.

Al número 4 hi trobem la regidora de Vic Marta Riera, que ha caigut un lloc en relació a les anteriors eleccions del 2010. Aquest moviment no és anecdòtic i li podria costar l’escó a la regidora vigatana si la formació obtingués un resultat espectacular.

Segons la darrera enquesta de La Vanguardia, PxC podria tenir possibilitats d’entrar al Parlament. Tal com va passar en les passades eleccions, sempre segons el rotatiu, tot dependrà d’alguns pocs vots. Però el que està clar és que si PxC entra a Barcelona, i segons la reglamentació electoral (per qüestió de tant per cents mínims), ho faria amb tres diputats. Obtenir un quart escó que permetés l’entrada de Riera, però, sembla força difícil.

Els osonencs que acompanyaran Anglada i Riera a la llista, en llocs ja testimonials, són: Cristina Gayoso, al lloc 13; Maria Pilar Catalan, al 28; Josep Maria Soldevila, al 31; Ester Gallego, al 39; Antoni Sánchez, al 50; Sebastià Povedano, al 58; Carme Solano, al 60; Josep Ricart, al 73; i Josep Saiz, al 75.

Anglada s’ha fixat com a objectiu en aquestes properes eleccions “entrar amb força al Parlament de Catalunya amb cinc o sis diputats, i d’aquesta manera poder assolir grup parlamentari propi”.

EL NOU 9, 20/12/2012; PÀG. 10 Ramon Espadaler i Marta Rovira seran al Parlament segur; Marta Pascal, Josep Anglada i Xavier Cima tenen opció

Agustí Danés.- Els candidats d’Osona i el Ripollès a les eleccions al Parlament del 25-N hauran de suar per obtenir un escó. Això, almenys, és el que es desprèn de les primeres enquestes, publicades durant les últimes setmanes per

La Razón i La Vanguardia. Creuant les dades d’aquests dos sondejos, només Ramon Espadaler, número 7 de CiU, i Marta Rovira, 2 d’ERC, tindrien l’escó garantit per la circumscripció de Barcelona. Marta Pascal, 34 de CiU per Barcelona; Josep Anglada, 1 de la PxC per Barcelona, i Xavier Cima, 9 de CiU per Girona, obtenen escó en una de les dues enquestes; a l’altra, queden fora, o poden quedar fora, del Parlament.

Si es complissin aquests pronòstics, en un tren imaginari que viatgés cap al Parlament hi hauria quatre vagons de candidats. En un primer, el dels que tenen l’escó assegurat, s’hi situarien Ramon Espadaler (CiU) i Marta Rovira (ERC); en un segon, dels que tindrien esperances fonamentades de sortir elegits, hi hauria Marta Pascal (CiU), Josep Anglada (PxC), i també Xavier Cima (CiU). En un tercer vagó, dels que van ben col·locats però segons les enquestes quedarien fora, s’hi situarien Marta Riera (PxC) i Sergi Vilamala i Núria López (PSC).

El 9 NOU, 22/10/2012; La PxC ensenya les seves cartes per al 25-N

Vic | Redacció.- Josep Anglada, que liderarà la llista de PxC, ha confirmat el secretari general del partit, Robert Hernando, de 2. Les vigatanes Marta Riera (4) i Cristina Gayoso (13) també estaran entre els 20 primers. A la foto, Anglada amb la delegació comarcal d’Osona per encarar la campanya electoral.