Noticias municipales

18/05/2011 - Vic

Reportatge del El 9TV.

Reportatge de TV3.

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Vic | Redacció.-
Aquest dimarts va ser una jornada llarga i intensa per a Josep Anglada, president de Plataforma per Catalunya (PxC) i cap de llista per Vic. A primera hora ja feia campanya al mercat dels dimarts amb un gran èxit de la seva taula electoral, situada a la plaça Major, taula que va ser la més freqüentada de tots els partits allí representats. Centenars de persones s’hi acostaven per conéixer de primera mà les propostes del programa de PxC, per endur-se material electoral, però sobretot per saludar personalment al cap de llista i futur alcalde de Vic.

Al migdia Anglada i el seu equip van celebrar un dinar de treball en un cèntric restaurant de la ciutat i encabat, en comitiva, van passejar pels carrers i places del centre per anar informant comerciants i passejants, detalls i propostes concretes del seu programa per millorar la ciutat de Vic.

A les 8 del vespre va tenir lloc l’acte central de la campanya electoral de PxC, que es va celebrar a l’Auditori Unnim de la Rambla Hospital. Davant d’un nombrós públic que abarrotava la sala, amb més de 200 assistents, molts d’ells de peu, va obrir l’acte el secretari d’Organització i Acció Electoral de PxC, David Parada, que va presentar el tan comentat espot electoral de TV3, i després va donar pas a la primera intervenció a càrrec de Marta Riera, regidora de l’Ajuntament de Vic. Riera va manifestar que “Vic necessita un canvi i un partit com PxC per posar ordre en una ciutat que ja te més d’un 26% d’immigració”. En aquest sentit Riera va dir que “amb un govern de PxC s’acabaran el bonisme i el favoritisme que ha practicat el tripartit vigatà”, i va afegir “amb un govern de PxC no se’n perdonarà ni un sol immigrant irregular més.”

El següent parlament el va protagonitzar August Armengol, vicepresident de PxC i cap de llista pel Vendrell, que va fer èmfasi en què aquest cop Anglada es presentava per guanyar “perquè primer som els de casa, per a qualsevol feina, ajut, vivenda o subvenció”, per continuar dient que “si a Vic hi ha quatre mil aturats i a Catalunya sis-cents mil, ni a Vic ni a Catalunya no hi cap ni un sol immigrant més, ni cívic ni incívic, ni legal ni il•legal, perquè la feina a de ser primer per als de casa”. Va afegir que amb la crisi i l’atur que patim “la nostra primera preocupació seran les polítiques actives d’ocupació i la creació de llocs de treball”. Per acabar animant als presents a votar Josep Anglada perquè és l’única solució contra la immigració massiva, la invasió dels immigrants i la islamització de Vic, de Catalunya i d’Europa que estan afavorint tots els altres partits.

Va tancar l’acte Josep Anglada davant l’expectació de les càmeres de TV3, TVE i Antena3 TV entre d’altres mitjans.

Anglada va començar dient que “el proper diumenge els vigatans tindrem l’oportunitat d’expressar democràticament a les urnes si volem que Vic continuí sent la ciutat dels immigrants, o volem començar a recuperar la ciutat dels vigatans”. Per el líder identitari “l’alcalde Vila d’Abadal i el tripartit vigatà han estat els grans culpables de que Vic s’hagi convertit en una ciutat islamitzada”, i va afegir que “amb un 26% de la població immigrant, Vic esta patint una invasió demogràfica que solament podrà parar PxC”. Anglada també es va comprometre que “des de l’Ajuntament promocionarem un ensenyament de qualitat i acabarem amb la disbauxa que el tripartit ha instal•lat a les aules de la nostra ciutat, unes aules que semblen refugis de nens immigrants subvencionats i incapaços d’adaptar-se al nostre sistema educatiu”. En aquest sentit l’alcaldable de PxC va dir que “la seva prioritat serà acabar de forma radical amb la injustícia que suposa la reserva de places escolars per a immigrants que ni tan sols apareixen per les aules”.

Per acabar Anglada va dir que “el proper 22 de maig el vigatans solament tenen dues opcions, votar el mal que representa el tripartit vigatà, o votar el bé que és el que representa PxC”.

PxC

Vic, dimarts 17 de maig de 2011

COMUNICADO DE PRENSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

VIC, 17/05/2011; AMPLIA DIFUSIÓN MEDIÁTICA DEL ACTO CENTRAL DE CAMPAÑA EN VIC

Este martes se celebró el acto central de PxC en Vic en medio de una gran expectación de los medios de comunicación nacionales. Josep Anglada podría encabezar la lista más votada.

Vic | Redacción.-
Este martes fue una jornada larga e intensa para Josep Anglada, presidente de Plataforma per Catalunya (PxC) y cabeza de lista por Vic. A primera hora ya hacía campaña en el mercado de los martes con un gran éxito de su mesa electoral, situada en la plaza Mayor, mesa que fue la más frecuentada de todos los partidos allí representados. Centenares de personas se acercaban para conocer de primera mano las propuestas del programa de PxC, para llevarse material electoral, pero sobre todo para saludar personalmente al cabeza de lista y futuro alcalde de Vic.

A mediodía Anglada y su equipo celebraron una comida de trabajo en un céntrico restaurante de la ciudad y luego, en comitiva, pasearon por las calles y plazas del centro para ir informando a los comerciantes y paseantes, detalles y propuestas concretas de su programa para mejorar la ciudad de Vic.

A las 8 de la tarde tuvo lugar el acto central de la campaña electoral de PxC, que se celebró en el Auditorio Unnim de la Rambla Hospital. Ante un numeroso público que abarrotaba la sala, con más de 200 asistentes, muchos de ellos de pie, abrió el acto el secretario de Organización y Acción Electoral de PxC, David Parada, que presentó el tan comentado spot electoral de TV3, y después dio paso a la primera intervención a cargo de Marta Riera, concejala del Ayuntamiento de Vic. Riera comentó que “Vic necesita un cambio y un partido como PxC para poner orden en una ciudad que ya tiene más de un 26% de inmigración”. En este sentido Riera dijo que “con un gobierno de PxC se acabarán el bonismo y el favoritismo que ha practicado el tripartito vicense”, y añadió “con un gobierno de PxC no se perdonará ni un solo inmigrante irregular más.”

El siguiente parlamento lo protagonizó August Armengol, vicepresidente de PxC y cabeza de lista por el Vendrell, que hizo énfasis en que esta vez Anglada se presentaba para ganar “porque primero somos los de casa, para cualquier trabajo, ayuda, vivienda o subvención”, para continuar diciendo que “si en Vic hay cuatro mil parados y en Catalunya seiscientos mil, ni en Vic ni en Catalunya no cabe ni un solo inmigrante más, ni cívico ni incívico, ni legal ni ilegal, porque el trabajo a de ser primero para los de casa”. Añadió que con la crisis y el paro que sufrimos “nuestra primera preocupación serán las políticas activas de ocupación y la creación de puestos de trabajo”. Para acabar animando a los presentes a votar por Josep Anglada porque es la única solución “contra la inmigración masiva, la invasión de los inmigrantes y la islamización de Vic, de Catalunya y de Europa que están favoreciendo todos los demás partidos”.

Cerró el acto Josep Anglada ante la expectación de las cámaras de TV3, TVE y Antena3 TV entre otros medios.

Anglada empezó diciendo que “el próximo domingo los vicenses tendremos la oportunidad de expresar democráticamente en las urnas si queremos que Vic continué siendo la ciudad de los inmigrantes, o queremos empezar a recuperar la ciudad de los vicenses”. Para el líder identitario “el alcalde Vila de d’Abadal y el tripartito vicense han sido los grandes culpables de que Vic se haya convertido en una ciudad islamizada”, y añadió que “con un 26% de la población inmigrante, Vic esta sufriendo una invasión demográfica que solamente podrá parar PxC”. Anglada también se comprometió que “desde el Ayuntamiento promocionaremos una enseñanza de calidad y acabaremos con el desmadre que el tripartito ha instalado en las aulas de nuestra ciudad, unas aulas que parecen refugios de niños inmigrantes subvencionados e incapaces de adaptarse a nuestro sistema educativo”. En este sentido el alcaldable de PxC dijo que “su prioridad será acabar de forma radical con la injusticia que supone la reserva de plazas escolares para inmigrantes que ni siquiera aparecen por las aulas”.

Para acabar Anglada dijo que “el cercano 22 de mayo los vicenses solamente tienen dos opciones, votar el mal que representa el tripartito vicense, o votar el bien que es lo que representa PxC”.

PxC

Vic, martes 17 de mayo de 2011.

WWW.EL9NOU.CAT, 18/05/2011; EL BÉ I EL MAL SEGONS ANGLADA

Redacció.-
El líder de la xenòfoba Plataforma per Catalunya va adreçar-se aquest dimarts amb especial vehemència a les 170 persones que van seguir el seu míting. "A Vic volem barretines i no vels i burkes pels carrers", va dir. La seva campanya comença a fer créixer les veus reclamant que s'il•legalitzi PxC.

El vídeo de campanya de PxC, en què apareixen inicialment dues noies saltant a corda mentre s'escolta "Baixant de la font del gat" i que després es trasllada a un hipotètic any 2025, amb dues altres dones saltant a corda vestides amb burka i amb música àrab de fons, ha provocat la reacció del mateix ministre de Treball i Immigració del govern central. Valeriano Gómez ha instat que es denunciï la campanya de Josep Anglada.

Mentrestant, a les xarxes socials creixen a parts iguals les mostres de rebuig a les tesis de la Plataforma per Catalunya, demanant directament la il•legalització del partit pel seu missatge racista, i l'audiència de les intervencions del seu líder.

WWW.TELENOTICIESTV3.CAT, PXC ASPIRA A GOVERNAR VIC

Redacció.-
Més enllà de les formacions majoritàries, durant aquests dies informem també d'altres candidatures que tenen presència en alguns consistoris o bé al Parlament. És el cas de Plataforma per Catalunya, que té un discurs xenòfob, contrari a la immigració. Ara fa 4 anys va obtenir 15.000 vots i 19 regidors a 9 ajuntaments, entre els quals hi ha 3 capitals de comarca: Vic, el Vendrell i Cervera. Ahir al vespre, Plataforma va fer el seu acte central a la capital d'Osona, d'on és el seu president, Josep Anglada,

WWW.OSONA.COM, 19/05/2011; ANGLADA ES PROCLAMA EL DEFENSOR DEL BÉ ENFRONT DEL MAL, QUE ÉS EL GOVERN DE VIC

La PxC va reunir unes 180 persones en el seu acte central a Vic.

Redacció.- Plataforma per Catalunya
va reunir unes 180 persones en el seu acte central a Vic a l'auditori Unnim, entorn de Josep Anglada, i del seu alcaldable pel Vendrell, August Armengol, que va venir a Vic a donar suport al líder del partit.

Per Anglada, “l’alcalde Vila d’Abadal i el tripartit vigatà han estat els grans culpables que Vic s’hagi convertit en una ciutat islamitzada”, i va afegir que “amb un 26% de la població immigrant, Vic esta patint una invasió demogràfica que solament podrà parar PxC”.

També es va comprometre que “des de l’Ajuntament promocionarem un ensenyament de qualitat i acabarem amb la disbauxa que el tripartit ha instal•lat a les aules de la nostra ciutat, unes aules que semblen refugis de nens immigrants subvencionats i incapaços d’adaptar-se al nostre sistema educatiu”., i va afegir que “la seva prioritat serà acabar de forma radical amb la injustícia que suposa la reserva de places escolars per a immigrants que ni tan sols apareixen per les aules”.

Durant la seva intervenció, Anglada va anar apujant el to fins acabar molts dels seus fragments cridant i gesticulant tant com podia. proporcionant així les escenes més vehements de tota la campanya electoral a Vic, amb diferència.

Per acabar, Anglada va dir que “el proper 22 de maig el vigatans solament tenen dues opcions, votar el mal que representa el tripartit vigatà, o votar el bé que és el que representa PxC”, i va tancar el seu discurs amb crits de "a guanyar, a guanyar, a guanyar!!".

La primera intervenció de la nit havia estat a càrrec de Marta Riera, regidora de Vic, que va proclamar que la ciutat “necessita un canvi i un partit com PxC per posar ordre en una ciutat que ja te més d’un 26% d’immigració”. En aquest sentit, Riera va vaticinar que “amb un govern de PxC s’acabaran el bonisme i el favoritisme que ha practicat el tripartit vigatà”, i va afegir “amb un govern de PxC no s'empadronarà ni un sol immigrant irregular més.”

WWW.NACIODIGITAL.CAT, 19/05/2011; ANGLADA ES PROCLAMA EL DEFENSOR DEL BÉ ENFRONT DEL MAL, QUE ÉS EL GOVERN DE VIC

La PxC va reunir unes 180 persones en el seu acte central a Vic.

Redacció.- Plataforma per Catalunya