Noticias municipales

VIC, 13/07/2011; JOSEP ANGLADA ÉS ENTREVISTAT A CANAL TARONJA

13/07/2011 - Vic

Entrevista de Canal Taronja a Josep Anglada .

Vic | Redacció.- Aquest dimecres el president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha estat entrevistat a Canal Taronja en el programa “l’Altre Cara” dirigit per David de Dios.

L’entrevista que ha durat uns quaranta minuts, s’ha pogut veure a tota la Catalunya Central i s’han tocat temes relacionats amb el present i el futur de PxC. Anglada també ha aprofitat l’ocasió per carregar de nou contra l’alcalde Vila, tot assegurat que “no aguantarà els quatre anys de legislatura”. El president de PxC també ha manifestat que “el departament jurídic de PxC ja té enllestida la demanda de conciliació prèvia a una querella criminal contra dos exregidors de l’Ajuntament de Vic per injuries i calumnies.

PxC

Vic, 13 de juliol de 2011

VIC, 13707/2011; JOSEP ANGLADA ES ENTREVISTADO EN EL CANAL TAROJA

El presidente de Plataforma per Catalunya (PxC) ha aprovechado la entrevista en el Canal Taronja pora habla del futuro de PxC, y ha señalado que “el alcalde de Vic, el Sr. Vila, no aguantará los 4 años de legislatura”.

Vic | Redacción.-
Este miércoles el presidente de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha sido entrevistado en Canal Taronja en el programa “l’Altre Cara” dirigido por David de Dios.

La entrevista que ha durado unos cuarenta minutos, se ha podido ver en toda la Catalunya Central y se han tocado temas relacionados con el presente y el futuro de PxC. Anglada también ha aprovechado la ocasión para cargar de nuevo contra el alcalde Vila, todo asegurado que “no aguantará los cuatro años de legislatura”. El presidente de PxC también ha manifestado que “el departamento jurídico de PxC ya tiene terminada la demanda de conciliación previa a una querella criminal contra dos exregidors del Ayuntamiento de Vic por injurias y calumnias.

PxC

Vic, 13 de julio de 2011