Noticias en Cataluña

Vic, 08/10/2012; Josep Anglada: “No hay catalanes buenos y catalanes malos. Catalunya somos todos”

08/10/2012

COMUNICADO DE PRENSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Josep Anglada ha emplazado “a las personas que quieran acudir a la concentración del próximo día 12 de octubre a participar democráticamente en el acto de plaza Catalunya”, porque por encima de las opiniones, Cataluña somos todos”.

Vic | Redacción.- El presidente de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada ha puesto una nota de seny, de prudencia y de concordia al declarar a través de su facebook que  “para mí no hay catalanes buenos y catalanes malos. Unos creen que sería mejor la ruptura con España, y otros creemos que se puede defender Catalunya sin rupturas con España”, señalado que “los únicos que realmente sobran en este país son los inmigrantes”.

Josep Anglada se ha declarado ser  “un enamorado de su ciudad de Vic, y que quiere como el que más a su querida Cataluña. Una Cataluña rica y llena dentro de una España plural en la que quepamos todos”.

El líder identitario ha defendido  el derecho de todos los catalanes a manifestarse en apoyo de la opción que consideren mejor para el futuro del país, recordando que “el pasado 11 de septiembre miles de catalanes tuvieron la oportunidad de expresar libremente su opinión. Este 12 de octubre, espero que miles de catalanes puedan también expresar libremente la suya”, emplazando “a las personas que quieran acudir a la concentración del próximo día 12 de octubre a participar democráticamente en el acto de plaza Catalunya”.

Anglada ha querido dejar bien claro que “por encima de las opiniones, Cataluña somos todos”.

PxC

Vic, 8 de octubre de 2012

Noticias relacionadas en otros medios de comunicación

WWW.ALERTADIGITAL.COM, 08/10/2012; Anglada: “No hay catalanes buenos y catalanes malos. Los únicos que sobran en Cataluña son los inmigrantes”

Redacción.- El presidente de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada ha puesto una nota de seny, de prudencia y de concordia al declarar a través de su facebook que “para mí no hay catalanes buenos y catalanes malos. Unos creen que sería mejor la ruptura con España, y otros creemos que se puede defender Cataluña sin rupturas con España”. El mandatario vicense señaló que “los únicos que realmente sobran en este país son los inmigrantes”.

Josep Anglada se ha declarado ser “un enamorado de su ciudad de Vic, y que quiere como el que más a su querida Cataluña. Una Cataluña rica y llena dentro de una España plural en la que quepamos todos”.

El líder identitario ha defendido el derecho de todos los catalanes a manifestarse en apoyo de la opción que consideren mejor para el futuro de la comunidad, recordando que “el pasado 11 de septiembre miles de catalanes tuvieron la oportunidad de expresar libremente su opinión y espero que este 12 de octubre, miles de catalanes puedan también expresar libremente la suya”. El líder plataformista emplazó a que "las personas que quieran acudir a la concentración del próximo 12 de octubre en la plaza Catalunya a que participen en el mismo de forma democrática".

Anglada aclaró por último que, “por encima de las opiniones, Cataluña somos todos”.

WWW.NACIÓDIGITAL.CAT, 08/10/2012; Anglada ni convoca ni desconvoca la concentració de la Hispanitat

El líder de PxC demana comportaments democràtics als assistents a l'acte de la plaça de Catalunya

Redacció.-  "Nosaltres no convoquem ningú. Nosaltres defensem el dret de tothom a expressar-se lliurament. Nosaltres no som ningú per convocar res. A més, els organitzadors no hi volen partits polítics", ha declarat el president de Plataforma per Catalunya, Josep Anglada, aquest matí a Nació Digital, quan se li ha demanat un aclariment sobre el comunicat -que pot ser qualificat d'ambigu- que el seu partit ha emès sobre la concentració per la unitat d'Espanya del proper divendres, dia de la Hispanitat, a Barcelona.

En la seva nota de premsa, Anglada afirmava que “el passat 11 de setembre milers de catalans van tenir l'oportunitat d'expressar lliurement la seva opinió. Aquest 12 d'octubre, espero que milers de catalans puguin també expressar lliurement la seva”. Tot seguit, demanava “a les persones que vulguin acudir a la concentració del proper dia 12 d'octubre a participar democràticament en l'acte de plaça Catalunya”.

El comunicat del líder de PxC diu admetre les postures dels favorables a la independència i la dels contraris: "Per a mi no hi ha catalans bons i catalans dolents. Uns creuen que seria millor la ruptura amb Espanya, i uns altres creiem que es pot defensar Catalunya sense ruptures amb Espanya”, i concreta que “els únics que realment sobren en aquest país són els immigrants”.

WWW.E-NOTICIES.CAT, 08/10/2012; El PPC i PxC s'apunten a la 'mani' del 12-O

Redacció.-  La presidenta del PP català, Alícia Sánchez-Camacho ha confirmat aquest dilluns que "dirigents" i militants del partit participaran a la manifestació del proper 12 d'octubre a Barcelona, convocada per la plataforma 'Catalans i d'Espanya', en la qual també hi participaran La Falange i Ciutadans. També hi ha donat el seu suport el líder de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada.

Sánchez-Camacho, ha comentat que fins i tot es planteja participar en persona a la concentració contra la independència de Catalunya, coincidint amb el Dia de la Hispanitat, que sortirà de la plaça de Catalunya.

La presidenta del PPC, però, ha explicat que té una invitació de la Casa Reial per assistir als actes oficials a Madrid, de manera que encara no sap si hi podrà assistir.

La líder dels populars catalans ja va dir dissabte passat que la manifestació "té el suport de la nostra formació. Està bé que la majoria silenciosa expressi també la seva voluntat de seguir sent catalans i espanyols amb tota naturalitat".

Tot i això, va voler deixar clar que "nosaltres ni impulsem ni estem al capdavant d'aquestes concentracions" i que la iniciativa ha sorgit de "plataformes i associacions cíviques".

Per la seva banda, Anglada ha dit que "no hi ha catalans bons i catalans dolents. Uns creuen que seria millor la ruptura amb Espanya, i uns altres creiem que es pot defensar Catalunya sense ruptures amb Espanya", tot assenyalat que "els únics que realment sobren en aquest país són els immigrants".

El líder identitari ha defensat el dret de tots els catalans a manifestar-se en suport de l'opció que considerin millor per al futur del país, recordant que "el passat 11 de setembre milers de catalans van tenir l'oportunitat d'expressar lliurement la seva opinió. Aquest 12 d'octubre, espero que milers de catalans puguin també expressar lliurement la seva", emplaçant així "les persones que vulguin acudir a la concentració del proper dia 12 d'octubre a participar democràticament en l'acte de plaça de Catalunya".

WWW.EL9NOU, 08/10/2012; Josep Anglada: “No hi ha catalans bons i catalans dolents. Catalunya som tots”

Josep Anglada ha emplaçat “a les persones que vulguin acudir a la concentració del proper dia 12 d'octubre a participar democràticament en l'acte de plaça Catalunya”, perquè per sobre de les opinions, Catalunya som tots”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada ha posat una nota de seny, de prudència i de concòrdia en declarar a través del seu facebook que “para mi no hi ha catalans bons i catalans dolents. Uns creuen que seria millor la ruptura amb Espanya, i uns altres creiem que es pot defensar Catalunya sense ruptures amb Espanya”, assenyalat que “els únics que realment sobren en aquest país són els immigrants”.

Josep Anglada s'ha declarat ser “un enamorat de la seva ciutat de Vic, i que vol com el que més a la seva volguda Catalunya. Una Catalunya rica i plena dins d'una Espanya plural en la qual capiguem tots”.

El líder identitari ha defensat el dret de tots els catalans a manifestar-se en suport de l'opció que considerin millor per al futur del país, recordant que “el passat 11 de setembre milers de catalans van tenir l'oportunitat d'expressar lliurement la seva opinió. Aquest 12 d'octubre, espero que milers de catalans puguin també expressar lliurement la seva”, emplaçant “a les persones que vulguin acudir a la concentració del proper dia 12 d'octubre a participar democràticament en l'acte de plaça Catalunya”.

Anglada ha volgut deixar ben clar que “per sobre de les opinions, Catalunya som tots”.