Noticias en Cataluña

WWW.REVISTAESPIGOL.COM, 24/10/2012 El calafellenc Joan Carles Fuentes és el candidat de PxC per Tarragona

27/10/2012

Dentro de una gran expectación mediática, el calafellense Joan Carles Fuentes presenta como cabeza de lista por Tarragona, su candidatura en El Vendrell y a los integrantes locales de la misma.

PxC presenta la llista electoral amb l’ambició de representar el Baix Penedès al Parlament

EL VENDRELL.- Aquesta tarda al peu del monument als Castellers, Plataforma per Catalunya (PxC) ha presentat públicament la seva llista electoral completa per la circumscripció de Tarragona. El calafellenc Joan Carles Fuentes n’és el cap de llista i la jove regidora del Vendrell Anabel Nieto, de 22 anys, la núm.3. El Vendrell i el Baix Penedès constitueixen el bressol de la formació a la demarcació, per això no és estrany que ocupin dos dels tres primers llocs.

La regidora identitària ha obert el torn expressant el seu orgull de ser la màxima representant del Vendrell a la llista, i ha manifestat que “PxC ha recollit 675 avals en pocs dies quan per poder presentar-se a les eleccions només 557 n’eren necessàries, aquestes lleis anti-democràtiques es fan a mesura dels partits de l’establishment, per evitar que d’altres formacions com la nostra entrin en el panorama polític català, però PxC té capacitat per això i per a molt més, és un cop de força contra el sistema”. La regidora ha presentat el nou logotip de PxC que la formació estrenarà en aquests comicis i que recull el color taronja en substitució de l’antic color blau marí, en consonància amb el color taronja que sempre ha sigut el color corporatiu del partit. Anabel Nieto ha expressat la seva gran confiança en l’electorat del Vendrell per al 25-N ja que en les autonómiques del 2010 “El Vendrell va ser la capital de comarca amb més percentatge de vot de PxC a tot Catalunya, igualment el Baix Penedès ho va ser de les 41 comarques, i també a la demarcació de Tarragona va ser on vam obtenir el major percentatge de les quatre circumscripcions catalanes”. Però aquesta vegada la cosa no s’atura aquí, sinó que per primera vegada les sigles de PxC han aparegut a les enquestes dels mitjans d’abast nacional, que ja donen per fet que el Parlament comptarà amb diputats identitaris com ara La Razón a mijans i finals de setembre i La Vanguardia a l’octubre. Per això Anabel Nieto té la il·lusió que “aquest cop PxC representarà el Baix Penedès al Parlament!”.

En segon lloc ha intervingut Joan Carles Fuentes, cap de llista per la demarcació de Tarragona, amb aquestes paraules:  “És per a mi un orgull i un honor poder ser el cap de llista per la província de Tarragona a les llistes de PxC”.

La nostra presència serà molt important al Parlament, fins i tot diria que vital. Fins ara se’ns havia dit que molts dels problemes que pateixen els nostres conciutadans no es podien resoldre des de els municipis, que eren problemes que només es podien solucionar des dels parlaments, on es fan les lleis. Ja hem demostrat, des de fa 10 anys, que des dels municipis es poden fer moltes coses per resoldre els problemes que causa la immigració descontrolada que patim. Sí, parlem d’immigració, malgrat que sembla que amb la crisi econòmica i financera, que amb la independència o no de Catalunya, el problema de la immigració ja no sigui un problema.

Des del Parlament impulsarem polítiques per controlar la immigració, impulsarem el tancament de les oficines que la Generalitat té obertes al Marroc per portar-nos més immigrants marroquins, ja que sembla que encara en tenim pocs. Des del Parlament impulsarem el control i inspeccions dels comerços d’immigrants que no respecten les nostre lleis, les botigues dels immigrants que no compleixen els horaris, els basars autèntic“coladero” de màfies xineses, com ja hem vist recentment una petita punta de l’iceberg, botigues que no respecten la llei de garanties dels seus productes. En definitiva, tot el comerç deslleial dels comerços regentats per immigrants.

I amb el tema de la immigració passem a la corrupció política. Els que som regidors als ajuntaments ja veiem dia a dia tota la corrupció com les petites corrupteles legals, càrrecs a dit, sous i dietes astronòmiques, despesa descontrolada, inversions faraòniques i inútils… I els ajuntaments només representen la punta de l’iceberg de la corrupció política i el malbaratament dels nostres impostos. Corrupció a la gestió de la sanitat pública, a la gestió de les ITV del Sr. Oriol Pujol, fundacions per desviar diner públic, cas Palau, cas Millet… La llista és interminable. I ja sense parlar de les seves relacions amb una banca podrida mentre una mà renta l’altra. Amb lleis que permeten una mancança total de transparència, que legalitzen el llatrocini envers els ciutadans, que per una banda permeten comissions abusives, inversions “preferents”, evidentment preferents només per ells. Amb un sistema que ens fa impossible viure sense la banca privada.

Em presento com a representant per part de PxC del Camp de Tarragona i de les Terres de l’Ebre al Parlament de Catalunya, perquè el bon poble de la província de Tarragona tingui veu al Parlament. Em presento amb la valentia d’haver patit en la meva persona les injustícies del sistema legal que disposem, un sistema que posa per damunt dels valors occidentals i europeus els valors musulmans.

A les eleccions municipals de 2007 vaig col·laborar a la distribució d’uns milers de pamflets a la ciutat de Vic, uns pamflets “de contingut irònic” i que “denoten un alt grau de maduresa democràtica”. Per aquest motiu, per uns pamflets suposadament racistes que incitaven a l’odi, vaig ser processat i condemnat per una denúncia de tres moros i per un advocat independentista i perroflauta a un any i mig de presó per incitació a l’odi racial. Per 3.000 pamflets distribuïts en campanya electoral. 5 dies i mig de garjola per pamflet.

Abans he dit respecte a quests suposats pamflets racistes que incitaven a l’odi que eren uns pamflets “de contingut irònic” i que “denoten un alt grau de maduresa democràtica”. Això no és la meva opinió, sinó la dels tres magistrats de la Audiència de Barcelona que em van absoldre en segona instància.

.

Llista Eleccions Catalanes 2012

1.- Joan Carles Fuentes Linares                         Calafell          Baix Penedès

2.- Jordi Pere Casanova Panisello                     Tortosa          Baix Ebre