Noticias en Cataluña

Anglada:

Anglada: "continuaré luchando para defender a los catalanes"

26/11/2012

COMUNICADO DE PRENSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada reitera su “ineludible compromiso” con el pueblo de Catalunya

Vic | Redacción.- El presidente de Plataforma per Catalunya, Josep Anglada, ha anunciado que continuará luchando para defender a los catalanes y las catalanas.

Anglada ha querido reconocer el esfuerzo de toda la militancia a lo largo de la campaña, y ha puesto en valor el gran despliegue humano realizado en los últimos quince días.

El presidente de Plataforma per Catalunya también ha tenido palabras de agradecimiento “a los miles de ciudadanos y ciudadanas que nos han dado su confianza en las urnas”.

El líder identitario ha denunciado el vacío mediático practicado por los medios de comunicación que ha privado de conocer el mensaje de Plataforma per Catalunya a muchos catalanes y catalanas que estaban llamados a las urnas.

Anglada ha apostado por continuar trabajando desde los municipios para fortalecer la base de la formación y consolidar el proyecto de cara a futuros compromisos electorales.

Noticias relacionadas en otros medios de comunicación

WWW.E-NOTICIES.CAT, 26/11/2012; Anglada posa el càrrec a disposició del partit

Plataforma per Catalunya ha perdut 15.000 vots

Redacció.-  El líder ultra Josep Anglada ha posat el càrrec a disposició del partit, Plataforma per Catalunya, després dels resultats electorals d'aquest diumenge.

La formació ultradretana ha perdut 15.000 vots en dos anys, passant dels 75.000 obtinguts al 2010 als 60.000 de diumenge. PxC ha assolit un 1,66% dels sufragis.

Anglada ha denunciat "el buit mediàtic practicat pels mitjans de comunicació que ha privat de conèixer el missatge de Plataforma per Catalunya a molts catalans que estaven cridats a les urnes".

També ha animat als seus seguidors a "continuar treballant des dels municipis per enfortir la base de la formació i consolidar el projecte de cara a futurs compromisos electorals".

WWW.NACIODIGITAL.CAT, 26/11/2012; Josep Anglada (PxC) posa el càrrec a disposició del partit

Redacció.-  El cap de llista  i president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha posat el seu càrrec a disposició del partit, després que PxC hagi quedat fora del Parlament amb l'1,65% dels vots i 60.142 votants. El partit de Josep Anglada ha estat la vuitena força més votada en aquests comicis, però ha perdut uns 15.000 votants respecte el 2010.

En un comunicat, Anglada ha agraït "l'esforç i el treball dels militants" i s'ha mostrat convençut que "els resultats milloraran en el futur". Tanmateix, ha reconegut que no s'han assolit els objectius proposats pel partit i, per aquest motiu, ha decidit posar el seu càrrec a disposició del consell de presidència, del consell executiu i dels 67 regidors del partit.

Amb aquesta acció, Anglada té la intenció de donar un cop d’efecte contra el que ell sempre ha anomenat la “casta política” i demostrar la seva honestedat. “Estem en un país on tothom vol tenir el càrrec fins que es mori”, ha dit en declaracions a Osona.com. El líder de PxC ha posat Artur Mas, Alfons López Tena o Pere Navarro com exemples de polítics amb manca d’honradesa, perquè opina que ells ja haurien d’haver “dimitit”.

Tot i aquest anunci, sembla força complicat que PxC accepti la dimissió de Josep Anglada, més tenint en compte que es tracta d’una formació totalment personalista, on el paper del seu líder és omnipresent i la substitució posaria en perill la seva pròpia supervivència. “Si hi ha d’haver canvis, jo no vull interferir en les decisions del meu partit”, ha assegurat Anglada.

Encara no hi ha data fixada perquè el partit prengui una decisió, segons ha dit el mateix Anglada.

WWW.324.CAT, 26/11/2012; Josep Anglada posa el seu càrrec a disposició del partit després que PxC no hagi entrat al Parlament

Redacció.-  El cap de llista de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha posat el seu càrrec a disposició del partit, després que la formació hagi quedat fora del Parlament. Plataforma per Catalunya ha aconseguit en aquestes eleccions l'1,65% dels sufragis, és a dir, una mica més de 60.000 votants. Això situa el partit com la vuitena força més votada, però representa una pèrdua d'uns 15.000 votants respecte al 2010.

WWW.EL9.CAT, 26/11/2012; Josep Anglada posa el seu càrrec a disposició del partit

Redacció.-  El cap de llista de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha posat el seu càrrec a disposició del partit, després que PxC hagi quedat fora del Parlament amb l'1,65% dels vots i 60.142 votants.

El partit de Josep Anglada ha estat la vuitena força més votada en aquests comicis, però ha perdut uns 15.000 votants respecte el 2010. En un comunicat, Anglada ha agraït "l'esforç i el treball dels militants" i s'ha mostrat convençut que "els resultats milloraran en el futur". Tanmateix, ha reconegut que no s'han assolit els objectius proposats pel partit i, per aquest motiu, ha decidit posar el seu càrrec a disposició del Consell de Presidència, del Consell Executiu i dels 67 regidors del partit.

La carta d'Anglada al seu partit

Benvolguts companys,

Abans de res us vull agrair-vos la vostra fidelitat cap a la meva persona. També us vull agrair l’esforç i el treball que heu dedicat i seguireu dedicant al projecte de Plataforma per Catalunya que de ben segur es veurà recompensat en futures eleccions.

Des del primer dia que es varen convocar les eleccions, tenia clar que no eren unes eleccions per nosaltres, però hi havíem d’anar. Tot hi no havent entrat al parlament, crec que hem aguantat força bé, 60.000 vots són molts vots i tornem a convertir-nos amb la vuitena força política més votada de Catalunya i la primera força extraparlamentària.

Cop a president de Plataforma per Catalunya, cap de cartel d’aquestes últimes eleccions, com a màxim responsable de campanya i no havent assolit els objectius que ens havíem proposat, poso el meu càrrec a disposició del Consell de Presidència, del Consell Executiu i dels 67 regidors de Plataforma per Catalunya.

De nou us torno agrair la vostra fidelitat i el vostre treball, i que sapigueu que en tindreu sempre a la vostra disposició.

Rebeu una forta salutació.

Josep Anglada i Rius

President de Plataforma per Catalunya (PxC)