Noticias en Cataluña

VIC, 29/06/2013; Anglada dice que la manifestación del Vendrell ha sido un fracaso

29/06/2013

COMUNICADO DE PRENSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada ha calificado a través de su twitter particular de “perroflautas y ratas de cloaca” a los asistentes a la manifestación contra el racismo que ha tenido lugar este sábado en El Vendrell.

Vic | Redacción.- El presidente de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha calificado de “absoluto fracaso” la manifestación que se ha celebrado este sábado por las calles de la localidad tarraconense del Vendrell contra “el fascismo y el racismo”

La manifestación que había sido convocada a nivel nacional con mucha antelación i en la cual se habían sumado diferentes partidos como el PSC,     ICV, Esquerra i la CUP; sindicatos como la CGT i la CNT i más de 60 colectivos para dar soporte a dicha manifestación, solo ha conseguido reunir a unas 500 personas.

“El hecho de que haya habido tanta poca participación, es debido a que la gente normal está harta de tanta inmigración”, ha señalado Anglada. En este sentido, el líder identitario ha manifestado que “el fracaso de hoy en El Vendrell, como también lo fue la que hicieron en Vic hace un año, demuestra que el proyecto de PxC se convierte cada vez más en la auténtica alternativa a la casta política”, i ha añadido “estar convencido que tanto en El Vendrell como en Vic, Plataforma per Catalunya será la fuerza más votada en las próximas elecciones municipales”.

A través de su twitter personal, Anglada ha calificado públicamente a los manifestantes de “perroflautas y ratas de cloaca”. En otro twitter, el líder identitario ha hecho mención directa a la falta de higiene de los propios participantes “mucho ruido y poco jabón en las calles del Vendrell”.

El último teitter del dirigente identitario llegaba pocas horas después de finalizar la protesta: “Me han confirmado que el Ayuntamiento de El Vendrell ha desinfectado las calles por donde ha pasado los perroflautas”

PxC

Vic, 29 de junio de 2013

Noticias relacionadas en otros medios de comunicación

DIARI MÉS, 01/07/2013; PÀG.12 Anglada qualifica els manifestants al Vendrell de “rates de clavegera”

El president de PxC critica duramente a Twister la mobilització de dissabte

EL VENDRELL.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC) i cap de l’oposició a l’Ajuntament de Vic, Josep Anglada, ha qualificat a través del seu twitter particular de “perroflautes i rates de claveguera” els assistents a la manifestación contra PxC que va tenir lloc aquest dissabte als carrers del Vendrell. Anglada ha definit com a un “absolut fracàs” la mobilització celebrada en rebuig del “feixisme i el racisme”. “El fet que hi hagi hagut tan poca participación és degut a que la gent normal està farta de tanta immigració”, ha assenyalat Anglada. En aquest sentit, el líder identitari ha manifestat que “el fracàs d’ahir al Vendrell , com també ho va ser la que van fer a Vic fa un any, demostra que el projecte de PxC es converteix cada vegada més en l’autèntica alternativa a la casta política”, i ha afegit “estar convençut que tant al Vendrell com a Vic, Plataforma per Catalunya serà la força més votada a les pròximes eleccions municipals”. En un altre twit, Anglada deia: “molt soroll i poc sabó als carrers del Vendrell”.

WWW.LAFURA.CAT, 01/07/2013; Entre 700 i mil persones desfilen dissabte per la gran manifestació antiracista del Vendrell

EL VENDRELL.- Entre 700 i mil persones van seguir dissabte al migdia la gran manifestació antiracista i antifeixista convocada al Vendrell, en rebuig a l’agressivitat verbal de la Plataforma per Catalunya (PxC) contra les persones d’origen immigrant.

La manifestació es va fer sense incidents remarcables. Tan sols una torreta llençada des d’un balcó, que no va causar cap ferit. Anecdòtica va ser la penjada d’una bandera espanyola en un balcó, a càrrec d’un individu que anava sense samarreta i baladrejava crits contra els manifestants.

També va tenir presència a la festa, encara que virtualment, el president de la PxC, Josep Anglada, que mitjançant twitter va intentar provocar els manifestants en diverses piulades; en una els va qualificar de “perroflautes i rates de claveguera”, i en una altra ens va dir bruts: “molt soroll i poc sabó als carrers del Vendrell”. Posteriorment, el líder del partit ultra valoraria com a “fracàs” la manifestació.

Un manifestació que es feia sota el lema “Aturem el feixisme. No passaran!”, i que culminava una llarga campanya contra la PxC que va començar a l’hivern, quan el regidor de la PxC Joan Carrasco va presentar una denúncia contra el líder vendrellenc de la CUP Rubén Suan, per haver qualificat la PxC en un acte públic de “racista i feixista”. La vista oral va tenir lloc fa tan sols tres setmanes i precisament 48 hores abans de la manifestació el jutge vendrellenc va emetre sentència absolutòria. Fent costat al fiscal, el jutge entén que les declaracions de Suan formen part del joc democràtic, de la llibertat d’expressió i, per tant, va arxivar el cas.

La manifestació de dissabte, que comptava amb el suport del PSC, ERC, EUiA, la CUP, ICV, la CGT, la CNT i nombroses plataformes i col·lectius antifeixistes de tot Catalunya, va arrencar de la Rambla i es va dirigir cap a la zona dels Pisos Planes per la carretera de Valls; un barri amb molta immigració i d’on la PxC rep una important bossa de vots. Després va virar cap al Centre, per passar per davant l’Ajuntament i acabar novament a la Rambla, on hi va haver els parlaments.

Recordem que el Vendrell és, juntament amb Vic, el municipi amb major presència de la PxC al Consistori: és la tercera força política al plenari municipal, amb cinc regidors, per darrere del PSC (amb set), CiU (sis), el PP (dos) i ERC (un). Fa dos anys, després de diverses manifestacions de pressió, finalment es va formar un govern de tots excepte la PxC.

DIARI DE TARRAGONA, 02/07/2013; PÀG.13 Anglada llama “ratas” a los antifascistas

EL VENDRELL.- El presidente de Plataforma per Catalunya (PxC)Josep Anglada, ha calificado de “ratas de cloaca” a los manifestantes antifascistas del sábado en el Vendrell. Anglada también tilda a los antifascistas de“perroflautas” y considera que la marcha fue un “fracaso”. En otro twit dice que “me han confirmado que el Ayuntamiento de El Vendrell ha desinfectado las calles por donde han pasado los perroflautas”.

WWW.RTVELVENDRELL, 02/07/2013; Manifestació de perroflautes i rates de claveguera, segons PxC

EL VENDRELL.- Qui també va seguir la protesta, des de la distància, és el líder de Plataforma per Catalunya (PxC). El regidor de Vic Josep Anglada ha enviat un comunicat als mitjans recollint algunes de les piulades que va escriure durant la mobilització i hores després de la protesta. Els missatges al tuit personal del president dePlataforma qualificaven de “perroflautes i rates de claveguera” els manifestants. La formació també rebaixa en 200 assistents la xifra facilitada per Mossos d’Esquadra, i diu que la convocatòria ha fracassat perquè la gent normal està farta de la immigració.

WWW.REVISTAESPIGOL.COM, 30/06/2013; 19:03 Anglada (PxC) diu que la manifestació del Vendrell ha estat un fracàs

Anglada ha qualificat a través del seu twitter particular de “perroflautes i rates de claveguera” als assistents a la manifestació contra PxC que ha tingut lloc aquest dissabte al Vendrell.

EL VENDRELL.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha qualificat “d’absolut fracàs” la manifestació que s’ha celebrat aquest dissabte pels carrers de la capital del Baix Penedès contra “el feixisme i el racisme”.

La manifestació, que havia estat convocada a nivell nacional amb molta antelació i en la qual s’havien sumat diferents partits com el PSC, ERC, ICV, la CUP, sindicats com la CGT i la CNT i al voltant de 100 col·lectius per donar suport a aquesta manifestació , només ha aconseguit reunir unes 500 persones.

“El fet que hi hagi hagut tanta poca participació, és degut a què la gent normal està farta de tanta immigració”, ha assenyalatAnglada. En aquest sentit, el líder identitari ha manifestat que “el fracàs d’ahir al Vendrell, com també ho va ser la que van fer a Vic fa un any, demostra que el projecte de PxC es converteix cada vegada més en l’autèntica alternativa a la casta política “, i ha afegit “estar convençut que tant al Vendrell com a Vic, Plataforma per Catalunya serà la força més votada a les pròximes eleccions municipals “.

A través del seu twitter personal, Anglada ha qualificat públicament als manifestants de “perroflautas i rates de claveguera”. En un altre twitter, el líder identitari ha fet esment directe a la manca d’higiene dels mateixos participants “molt soroll i poc sabó als carrers del Vendrell”.

L’últim twitter del dirigent identitari arribava poques hores després de finalitzar la protesta: “M’han confirmat que l’Ajuntament del Vendrell ha desinfectat els carrers per on han passat els perroflautes”.

LA FURA, 05/07/2013; PÀG.11 Entre 700 i 1000 persones desfilen per la gran manifestació antiracista de dissabte

Entre 700 i 1000 persones van seguir dissabte al migdia la gran manifestació antiracista i antifeixista convocada al Vendrell, en rebuig a l’agressivitat verbal de PxC contra les persones d’origen immigrant.

EL VENDRELL.- Multitudinària, encara que no desbordant, va ser la manifestació antiracista convocada dissabte al migdia per una seixantena d’entitats, i que es feia al Vendrell però tenia una vocació nacional.

També va tenir presència a la festa, encara que virtualment, el president de la Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, que mitjançant twitter va intentar provocar els manifestants en diverses piulades; en una els va qualificar de “perroflautes i rates de claveguera”, i en una altra els va dir bruts: “molt soroll i poc sabó als carrers del Vendrell”. Posteriorment, el líder del partit ultra valoraria com a “fracàs” la manifestació.

Una manifestació que es feia sota el lema “Aturem el feixisme. No passaran!”, i que culminava una llarga campanya contra la PxC que va començar a l’hivern, quan el regidor de la PxC Joan Carrasco va presentar una denúncia contra el líder vendrellenc de la CUP Rubèn Suan, per haver qualificat la PxC en un acte públic de “racista i feixista”. La vista oral va tenir lloc fa tres setmanes i precisament 48 hores abans de la manifestació el jutge vendrellenc va emetre sentència absolutòria. Fent costat al fiscal, el jutge entén que les declaracions de Suan formen part del joc democràtic, de la llibertat d’expressió i, per tant, va arxivar el cas.

La manifestació de dissabte, que comptava amb el suport del PSC, ERC, EUiA, la CUP, ICV, la CGT, la CNT i nombroses plataformes i col·lectius antifeixistes de tot Catalunya, va arrencar de la Rambla i es va dirigir cap a la zona dels Pisos Planes per la carretera de Valls; un barri amb molta immigració i d’on la PxC rep una important bossa de vots. Després va virar cap al Centre, per passar per davant l’Ajuntament i acabar novament a la Rambla, on hi va haver els parlaments.

Recordem que el Vendrell és, juntament amb Vic, el municipi amb major presència de la PxC al Consistori: és la tercera força política al plenari municipal, amb cinc regidors, per darrere del PSC (amb set), CiU (sis), el PP (dos) i ERC (un). Fa dos anys, després de diverses manifestacions de pressió, finalment es va formar un govern de tots excepte la PxC.

EL 3 DE VUIT, 05/07/2013 PÀG.7 Anglada (PxC) titlla els manifestants de “perroflautes i rates de claveguera”

REACCIÓ DE PxC - El president de PxC menysprea a Twitter l’acte antifeixista del Vendrell

RICARD VINYALS / EL VENDRELL.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), el vigatà Josep Anglada, ha qualificat “d’absolut fracàs” la manifestació que es va celebrar dissabte pels carrers del Vendrell contra “el feixisme i el racisme”, i al seu compte particular a la xarxa social Twitter va titllar els manifestants que hi van participar de “perroflautes i rates de claveguera”.

En un comunicat de premsa, PxC afirma que la manifestació, “que havia estat convocada a nivell nacional amb molta antelació i en la qual s’havien sumat diferents partits com el PSC, ERC, ICV i la CUP, sindicats com la CGT i CNT i al voltant de 100 col·lectius per donar suport a aquesta manifestació, només ha aconseguit reunir 500 persones”, es destaca en la nota.

Segons el president de PxC, “el fet que hi hagi hagut tant poca participació és degut al fet que la gent normal està farta de tanta immigració”. En aquest sentit, Anglada ha manifestat que “el fracàs de dissabte al Vendrell, com també ho va ser la que van fer a Vic fa un any, demostra que el projecte de PxC es converteix cada vegada més en l’autèntica alternativa a la casta política”, i ha afegit en la nota de premsa que “estic convençut que tant al Vendrell com a Vic, Plataforma per Catalunya serà la força més votada a les pròximes eleccions municipals”. Com apuntàvem, a través del seu compte de twitter personal, Josep Anglada va qualificar públicament els manifestants de “perroflautes i rates de claveguera”. I en una altra piulada, el líder “identitari”, com s’hi refereix PxC, va fer esment –afirma el president de PxC- a la suposada manca d’higiene dels mateixos participants en l’acte: “Molt soroll i poc sabó als carrers del Vendrell”, va dirAnglada, que en una tercera piulada, hores després de la protesta, va escriure: “M’han confirmat que l’Ajuntament del Vendrell ha desinfectat els carrers per on han passat els perroflautes”.