Germán Ciscar:

Germán Ciscar: "arribarem fins al final"

28/01/2013 - Amposta

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya reclama la suspensió temporal de l’alcalde mentre estigui sota investigació

Amposta | Redacció.- El portaveu de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament d’Amposta, Germán Ciscar, ha demanat la suspensió temporal de Manel Ferré com a alcalde mentre estigui sota investigació.

El portaveu identitari ha assegurat que “si la jutgessa veu un delicte en la seva manera d’obrar el grup municipal de Plataforma per Catalunya d’Amposta demanarà la seva dimissió”.

En una entrevista concedida al Canal de les Terres de l’Ebre Ciscar ha revelat que “el contracte de l’arquitecte municipal infringia la llei des de l’any 2001”. Ha matisat que “l’alcalde va dispensar un tracte de favor a l’arquitecte municipal en reduir-li la jornada laboral en l’administració pública per tal que pogués prestar els seus serveis en el sector privat”.

Ciscar afirma que la Llei 53/1984 de 26 de desembre limita la retribució extra d’un funcionari en un 30% del seu sou base quan està autoritzat a treballar en el sector privat. La infracció d’aquesta llei hauria proporcionat indegudament prop de 100.000 euros a l’arquitecte municipal sufragats amb els diners dels ampostins.

El portaveu de Plataforma per Catalunya a la capital del Montsià va posar en coneixement de la Justícia aquests fets, i la jutgessa que instrueix el cas va obrir diligències en considerar que podrien ser constitutius de delicte.

Ciscar ha volgut recordar que el cas es remunta a l’any 2008, quan el grup municipal identitari d’Amposta va presentar una moció perquè es fes un estudi que valorés si hi havia una infracció de la legislació en aquest sentit, i es corregís si s’esqueia.

En el seu pas per la cadena TE Ciscar ha assegurat tenir “respecte per tothom, temor a ningú”, i ha manifestat que la formació denunciarà totes les irregularitats que detecti i arribarà fins el final en aquest cas.

El regidor ampostí es mostra satisfet perquè “l’arquitecte no tornarà a percebre ni un cèntim més del que li pertoca, i si succeís el contrari, l’alcalde podria estar incorrent en la comissió d’un delicte de manera conscient i continuada”.

“Plataforma per Catalunya ha marcat un punt d’inflexió. Hem demostrat que qualsevol ciutadà pot anar al jutjat i denunciar tot allò que li sembli irregular. El missatge que ha d’arribar a la gent és que la Justícia funciona però cal acudir a ella” –ha dit.