Calaf, 05/01/2014; Plataforma per Catalunya condemna una agressió a un noi del poble de Calaf per part de varis individus de nacionalitat marroquí

07/01/2014 - Calaf

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

PxC reclama urgentment que un poble amb un 25% de immigració com Calaf disposi d’un servei basic com es el policial per a protegir als seus habitants.

Calaf | Redacció.- El grup municipal de Plataforma per Catalunya al municipi de Calaf vol denunciar i condemnar els fets que van succeir el passat 24 de desembre on a la sortida d’un local d’oci del municipi hi van haver uns greus altercats, que es van saldar amb una brutal agressió per part de varis individus de nacionalitat marroquí que van apallissar a un noi del poble de forma molt violenta. El jove calafí va ser atès d’urgència i se li van aplicar varis punts de sutura a causa de la brutal pallissa.

PxC demana urgentment que Calaf disposi com a mínim d’un servei bàsic dotat amb agents de  policia, perquè no n’hi ha prou que només pugin els mossos des d’Igualada de tant en quant, i gairebé sempre a multar. El que s’ha de fer és garantir la seguretat de tots els ciutadans del municipi.

El portaveu de la formació identitaria a Calaf, Javier García ha declarat que “es del tot inadmissible que a un poble com a Calaf amb un 25% d’immigració i aïllat de les grans capitals de comarca com Igualada o Manresa, no hi hagi una dotació de policia especialment per tractar casos com els que van succeir la nit del 24 de desembre o els robatoris o actes vandàlics que pateix la població”.

PxC

Calaf, 5 de gener de 2014