García: “el treball, primer per als de casa”

04/02/2014 - Calaf

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya demana que els veïns autòctons sense feina tinguin prioritat davant dels immigrants

Calaf | Redacció.- Plataforma per Catalunya denuncia públicament que les dues persones beneficiades de les subvencions pel “Programa de manteniment i equipament municipal i millora de neteja per espais públics de l’Ajuntament de Calaf”, contractats pel “Programa treball i formació” del Consell Comarcal de l’Anoia, són immigrants. La durada d’aquests contractes és de sis mesos, amb una retribució de 991,67€ i una subvenció que ascendeix a 7898,64€ cadascuna.

Davant d’aquesta situació, el portaveu de la formació identitària Javier García ha manifestat que “és una autèntica vergonya que la Sra. Trullàs –alcaldessa de Calaf i en el govern del Consell Comarcal- no fes res per evitar que aquestes dues places de treball no hagin estat assignades a gent de casa, i més amb la preocupant taxa d’atur que patim al municipi. No podem permetre que l’accés a la feina o a les ajudes socials recaigui en mans dels immigrants mentre hi hagi persones de casa sense treball que nopoden alimentar dignament els seus fills”.

Aprofitant la sessió plenària ordinària del passat divendres García va reiterar que “des que vam entrar en aquest consistori estem reclamant seguretat ciutadana per poder defensar la bona gent de Calaf i per evitar els actes d’incivisme, violència i delinqüència que s’estan vivint”, malgrat que des del govern municipal es neguen a reconèixer-ho.