PxC Calaf exigeix a l'alcaldessa que no cedeixi al xantatge dels joves musulmans que demanen el camp de futbol per a ells.

28/07/2014 - Calaf

Redacció | Calaf. - Joves musulmans en el seu afany continu d'anar guanyant terreny al que és nostre han donat un pas endavant a Calaf i estan fent xantatge al govern del municipi i la seva alcaldessa perquè els hi cedeixin el camp de futbol per al seu ús i gaudir-ne d’ell. El camp tot i ser municipal el gestiona el club de futbol de la localitat i per tant també cal fer-se càrrec de despeses i assegurances, cosa que com és de suposar sembla sonar a xinès al jove col·lectiu musulmà que ha intentat fins i tot provocar un acte de protesta immoderada a les instal·lacions.

Per al portaveu de Plataforma per Catalunya al municipi Javier García "per desgràcia crec que el govern municipal encapçalat per la Sra Trullàs i el Sr Caballol no trigaran massa temps a cedir al xantatge dels joves musulmans i els hi cediran un espai que és de tots" per Garcia "això és una mostra més de que hi han col·lectius que no pretenen integrar-se mai, que el seu afany és conquerir i guanyar terreny per sobre de l'estat de benestar que hem construït els de casa, per això exigim al govern del municipi que no cedeixi ni un mil·límetre, encara que esperances en tenim poques veient les concessions permanents que ofereixen cap als musulmans i l'islamisme al plenari de Calaf . Cal recordar que PxC és la segona força política del municipi amb tres regidors.