Plataforma per Catalunya presenta un pla de millora per a Canovelles

05/06/2012 - Canovelles

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Ricard Buñuel advoca per reforçar les polítiques mediambientals, de seguretat i mobilitat, i la reformulació de l’estratègia comunicativa municipal

Redacció | Canovelles.– El grup municipal de Plataforma per Catalunya a Canovelles ha presentat un seguit d’iniciatives amb l’objectiu de millorar diversos aspectes d’interès local.

El portaveu de la formació en el municipi vallesà ha demanat que l’Ajuntament faciliti la recollida d’olis vegetals perquè “la deixalleria municipal està apartada del nucli urbà, amb el consegüent problema per a les persones de mobilitat reduïda, i a més actualment només recull els rebuigs líquids en quantitats superiors a un litre”.

En aquest sentit Buñuel ha instat el consistori a instal·lar contenidors especials destinats a aquesta finalitat per tal de posar a l’abast dels veïns i les veïnes de Canovelles “tots els mitjans necessaris per garantir un tractament responsable dels residus”.

Davant la retallada de patrulles a la Regió Policial Metropolitana Nord, el portaveu de Plataforma per Catalunya a Canovelles ha instat el titular d’Interior, Felip Puig, a mantenir la flota de cotxes que es veurà reduïda en un 23%, lleugerament per sobre de la mitjana catalana, que es situa un punt per sota.

Per tal de garantir una circulació fluida al municipi Buñuel ha demanat la instal·lació de senyals visibles per als camions per tal desviar el trànsit pesat fora del nucli urbà, així com la creació de dues places de garatge en un carrer amb problemes d’aparcament.

El dirigent identitari ha proposat, a més, la “reformulació de l’estratègia comunicativa municipal” després de qüestionar la rendibilitat del pagament anual de 80.000 € que l’Ajuntament de Canovelles fa efectiu per una cobertura mediàtica de 30 minuts setmanals al canal VOTV que ha qualificat de “residual”.

Buñuel ha apostat per la creació d’una ràdio d’àmbit municipal que donaria una cobertura més àmplia a l’actualitat de Canovelles i permetria reduir la partida pressupostària que actualment es dedica a la televisió en un 66%, és a dir, en 53.000 €, que “es podrien destinar a reforçar la protecció social sobre les famílies de casa”.