PxC lamenta que no s'adoptin les mesures necessàries per evitar atropellaments als passos de vianants

29/04/2018 - El Vendrell

Al Vendrell s'han produït 26 atropellaments en un any, els mateixos que l'any anterior. PxC considera insuficients els esforços realitzats pel Consistori i proposa mesures concretes.

El Vendrell | Redacció.- El Vendrell no aconsegueix reduir els atropellaments al municipi. La xifra d'atropellaments de l'últim any és de 26, la mateixa que la de l'any anterior. Aquesta xifra al Vendrell durant l'últim any s'ha mantingut exactament igual a la de l'any anterior. Dades presentats en l'última Junta de Seguretat Local.

Són dades molt preocupants, especialment perquè, tal com ja s'ha apuntat, la majoria d'aquests atropellaments es produeixen en passos de vianants. L'Ajuntament ha actuat l'últim any en diverses vies per intentar reduir l'excés de velocitat dels vehicles, que moltes vegades és la causa d'aquests atropellaments. Així, s'han posat reductors de velocitat en llocs com l'avinguda de Sant Vicenç o l'avinguda del Baix Penedès.

Des del grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC), el regidor Joan Carrasco, no només considera "insuficients els esforços realitzats per l'equip de govern per evitar aquests atropellaments a tot el municipi ja que aquests se segueixen produint en passos de vianants" i "lamentem que l'equip de govern no hagi estat capaç d'entendre que abans de traslladar els contenidors d'escombraries de la porta del Mercat Municipal al carrer Jaume Carner no s'hagi tingut en compte que per obligar a la gent gran i no tan gran a creuar un carrer tan transitat com l'esmentat Jaume Carner a tirar la seva bossa d'escombraries s’han de prendre totes les mesures de seguretat que siguin necessàries com són la instal·lació de passos de vianants idonis i ben il·luminats perquè els veïns no hagin de jugar-se la vida cada vegada que la creuen per tirar les seves escombraries".