PxC sobre els pressupostos del Vendrell: “L'alcalde s'avergonyeix de fer tractes amb nosaltres”

09/05/2018 - El Vendrell

El pressupost municipal aprovat gràcies als tres vots de PxC per la qual cosa l'estabilitat està garantida i les exigències de PxC per al municipi ja no poden quedar sense complir

El Vendrell | Redacció.- La regidora i portaveu de Plataforma per Catalunya (PxC) a l'Ajuntament del Vendrell (Baix Penedès), Araceli Bundó, ha declarat a la premsa que “a l'alcalde Martí Carnicer (PSC) tant li fa que les propostes de PxC siguin bones o no pel municipi”, en referència a les exigències del partit a l'alcaldia per a tal d'aprovar els pressupostos pel municipi cara a l’any 2018.

L'alcalde mostra una covardia excepcional davant dels seus socis de govern de Convergència, encapçalats per una Eva Serramià que ha tractat de traïr-lo amb una qüestió de confiança negociada amb altres forces polítiques a le seves esquenes”, ha sentenciat la regidora.

PxC ha posat damunt la taula la marquesina per la parada de taxis per evitar les altes temperatures que s'hi dónen a la primavera i a l'estiu, així com l'habilitació d'una platja per a gossos, les negociacions amb la Federació Catalana de Transport per a la millora de l'aparcament de camions o un protocol d'actuació cara als rodamóns i “okupes” que han esdevingut un greu problema al Vendrell.

El partit liderat per August Armengol treu pit i en paraules de Bundó “totes aquestes exigències tenen provisions dins dels pressupostos aprovats pel Ple del Vendrell, ha estat el preu a pagar pel govern del senyor Carnicer al nostre vot favorable”.

També es va donar el vot favorable als pressupostos “per estabilitat i no afavorir un govern de gent que posa per davant els seus interessos particulars als de la vil·la del Vendrell”, en referència a Serramià. “L'oposició de PxC és constructiva i proactiva, no participa en circs i comèdies com el que ha representat la possible qüestió de confiança”.

Aquesta qüestió de confiança “és una iniciativa del partit anti-sistema de la CUP, que ja prou problemes genera a la política catalana en general i fent mal a la democràcia, i a sobre Convergència ho aprofita pels seus interessos buscant l’alcaldia irresponsablement. El Vendrell ha de superar les aspiracions partidistes. Alguns volen aconseguir a través de traïcions el que no van aconseguir a les urnes”.