Senyor alcalde:

Senyor alcalde: "el caloret" pica fort al Vendrell

11/07/2018 - El Vendrell

PxC evidencia l'insofrible calor que pateixen taxistes i usuaris a la parada de taxi del Vendrell

El Vendrell | Redacció.- Un aperitiu a manera de protesta perquè s'instal·lin d'una vegada les marquesines a les parades del taxi de les dues estacions de tren del municipi: així ha evidenciat Plataforma per Catalunya (PxC) la situació de risc en què han de treballar els taxistes i pujar als seus vehicles els usuaris. A l'estiu, amb temperatures que poden arribar als 40°C, la parada de taxi del Vendrell es converteix en un "forn a l'aire lliure", en paraules del coordinador de PxC al municipi, Jordi de la Fuente. "Aquí oferim una mica de beguda fresca als soferts taxistes i a qui vulgui, i una cadira VIP a primera línia reservada per al senyor alcalde Martí Carnicer, perquè comprovi de primera mà la urgència de la situació", ha declarat.

D'aquesta original manera, PxC posa l'accent en aquells compromisos que va assumir l'Ajuntament en l'aprovació dels seus pressupostos anuals, i que a dia d'avui segueix sense complir.