Productes locals, comerç de barri

18/11/2013 - Igualada

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

La delegació de l’Anoia presenta la campanya “Nosaltres produïm, nosaltres consumim”

Igualada | Redacció.- Plataforma per Catalunya Anoia ha presentat la campanya a favor del producte local “Nosaltres produïm, nosaltres consumim”.

Aquesta és la nova acció que ha posat en marxa Plataforma per Catalunya a tot Catalunya per informar els ciutadans dels beneficis que reporta el consum de productes de proximitat i introduir-los en menjadors escolars i locals de restauració i hostaleria.

La campanya vindrà acompanyada d'una moció que presentarà Plataforma per Catalunya en els Ajuntaments en els quals té representació, que a l'Anoia són Igualada, Piera, Vilanova del Camí, Santa Margarida de Montbui i Calaf.

Els regidors i militants identitaris de la formació repartiran milers documents informatius per tota la comarca per promoure el consum dels productes locals i el comerç de casa . Durant la presentació a Igualada el secretari general de la formació Robert Hernando ha afirmat que "comprar productes de proximitat en els comerços de barri ens beneficia a tots, ja que  passen controls de qualitat i inspeccions sanitàries, ajuden a reactivar econòmicament els municipis, garanteixen el futur dels negocis de barri i són una fórmula efectiva per sortir de la crisi”.

En aquest sentit el secretari del partit a la comarca Sergi Balcells ha assenyalat que "si dónes vida als barris del teu municipi els diners es reinverteixen en el propi municipi i aquest benefici va a mans de comerciants que consumiran serveis o productes d'altres veïns, amb la qual cosa es creen llocs de treball".