Cap agressió sense resposta

13/06/2014 - Igualada

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya denuncia l’entitat ultraesquerrana Fundació Atlas

Voluntaris de la recollida solidària d’aliments del passat cap de setmana a Igualada van ser víctimes d’un acte de boicot en què els van proferir insults i amenaces

Igualada | Redacció.- Plataforma per Catalunya ha denunciat davant la Justícia l'assetjament, els insults i les amenaces rebudes el passat dissabte 7 de juny en una recollida d'aliments per a gent de casa.

La iniciativa està emmarcada dintre de les habituals accions solidàries que Plataforma per Catalunya duu a terme a la comarca de l’Anoia.

Plataforma per Catalunya ha posat en mans dels cossos de seguretat les fotografies dels violents que van protagonitzar els aldarulls, la identitat dels quals ha estat ocultada en els vídeos manipulats que s’han fet públics.

Malgrat les mentides de la ultraesquerra subvencionada de la Fundació Atlas, capaç fins i tot de manipular dones musulmanes perquè els facin la feina bruta, la veritat dels fets la coneixen els veïns d'Igualada i estan posats a disposició de la Justícia.

En aquest sentit el secretari general del partit i regidor a Igualada, Robert Hernando, ha reprovat que "ens insultin, ens amenacin, ens boicotegin una acció solidària amb una manifestació il·legal i a sobre pretenguin fer creure a la societat que són germanetes de la caritat amb un vídeo editat a la carta per ells mateixos”.

Hernando també ha destacat la forma barroera de procedir per aconseguir-ho, ja que “ells mateixos mostren al vídeo que les dones musulmanes no són solidàries per iniciativa pròpia, sinó que són víctimes de la ultraesquerra populista subvencionada que les manipula i les utilitza per fer la feina bruta i seguir vivint de l’aire. Això sí que és racisme".

D'altra banda Hernando ha deixat clar que "les nostres campanyes de recollida d'aliments no només no pararan, sinó que s’estendran per tota Catalunya, perquè creiem en el que fem. Si volen callar-nos  no n'hi haurà prou amb crits i amenaces".

El portaveu de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament d’Igualada ha dit que “a ningú se li passa pel cap titllar de racista a les ONG que desenvolupen la seva feina a tercers països, però el que fem des de Plataforma per Catalunya molesta perquè diem les veritats que no volen sentir”.