PxC critica durament el criteri de subvencions del govern d'Igualada

23/07/2014 - Igualada

Redacció | Igualada. - Robert Hernando portaveu de PxC a l'Ajuntament d'Igualada i secretari general de la formació ha criticat un any més durament,  el criteri d'atorgament de subvencions del govern de la ciutat d'Igualada amb CiU i ERC al govern i amb la complicitat de la resta de partits polítics a l'oposició, ICV, PP i PSC ja que l'únic vot contrari ha estat un cop més el de Plataforma per Catalunya.

Per Robert Hernando "és inconcebible i vergonyós que mentre l'Ajuntament dóna tan sols 1.200 € a la lluita contra el càncer o 300€  a la lluita contra les malalties del ronyó, vagi regalant diners a l'estranger amb projectes tan prescindibles com un grup musical d'El Salvador, al que cada any subvencionem amb 5.900 €, a sindicalistes de Guatemala amb 5.250 € o sindicalistes del Salvador amb altres 5.250 € ."

I ha recordat que a més "el govern d'aquesta ciutat amb la complicitat de la resta de partits de l'oposició només atorga 300 € de subvenció a les associacions de veïns del municipi, i cada vegada retalla més als clubs esportius i altres associacions locals, estan clares les prioritats dels polítics d'Igualada, PxC porta anys denunciat el que considera un injustícia i seguirem fent-ho perquè ens resulta un despropòsit de cap a peus ".