PxC denuncia la politització partidista de la festa major d'Igualada

27/08/2014 - Igualada

Igualada | Redacció.- Plataforma per Catalunya ha rebut desenes de queixes de ciutadans d'Igualada que es vénen queixant any rere any del que cada vegada és més evident. La festa major d'Igualada no és per a tots els igualadins, és per a un sector molt concret, molt privat i molt polític que es munta la festa a la seva manera, amb els grups de música que els hi agraden, amb les reivindicacions polítiques que creuen convenients i ocupant els espais que creuen que els hi pertanyen.

Per al portaveu de PxC Robert Hernando el tema cada vegada va a pitjor "l'Ajuntament en cedir el gruix de l'organització de la festa a una organització tan polititzada com La Collonada ja sap el que tindrà i li agrada, un batasunització galopant de la festa major, botellons encoberts tolerats, música només per a un públic determinat, política i més política que mai hauria d'aparèixer en una festa de tots els igualadins. Perquè al final resulta que paguem tots perquè s’ho passin bé uns pocs."

I va afegir que "molts s'omplen la boca dient que tots i totes som d'Igualada però després no es compta per res amb els barris per la festa major, alguns ni s'assabenten que estan de festa, no es compta amb l'opinió de les associacions veïnals i hi ha molta gent que se sent desplaçada a la seva pròpia ciutat, això ja fa anys que ve sent així però des de l'arribada de Marc Castells al que li coneixem la seva radicalitat política tot va a molt pitjor, una llàstima."