Eleccions municipals 2015

30/01/2015 - Igualada

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Robert Hernando: “volem ser decisius en la governabilitat de la ciutat”

Igualada | Redacció.- El portaveu de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament, Robert Hernando, ha manifestat a Ràdio Igualada que encapçalarà una candidatura integrada per gent del poble, implicada en la vida del municipi, i formada per veïns de tots els barris de la ciutat.

El portaveu i regidor, que tornarà a ser cap de llista a la capital de l’Anoia als comicis que tindran lloc al maig, ha manifestat que confia que el seu grup sigui decisius en la governabilitat de la ciutat.

Qüestionant sobre la campanya nadalenca a Igualada, Hernando ha lamentat el tracte desigual que han rebut alguns barris. En aquest sentit ha manifestat que Fàtima, Sant Crist, Montserrat i Les Comes han quedat relegats a un segon pla, per la qual cosa ha reivindicat el dret de tota la ciutat a gaudir de les festes sense distinció, perquè els veïns d’aquestes zones són igualadins i paguen els seus impostos com la resta d’habitants de la ciutat.