Sant Vicenç de Castellet, 13/07/2012; Josep Anglada va visitar les comarques centrals del Bages i Berguedà

13/07/2012 - Manresa

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Amb la presencia del president del partit Josep Anglada, es va confirmar l’expansió de les comarques del Bages i del Berguedà de cara les eleccions municipals del 2015.

Sant Vicenç de Castellet | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya, (PxC), Josep Anglada, va assegurar ahir a la reunió de la junta comarcal del Bages i del Berguedà que ”en les pròximes eleccions municipals es notarà el creixement de PxC en aquestes dues comarques”.

El líder identitari que va assistir a la reunió de treball per conèixer més de prop la feina del regidors a la comarca del Bages va destacar el coratge, la lliura i la valentia dels militants de PxC per defensar la nostra identitat front la invasió que estem sofrint” .

Anglada també va voler donar tot el seu suport a les persones que treballen a la comarca del Berguedà en nom de PxC i va destacar la seva lluita diària amb grups antisistema i antidemocràtics com els que estan representats a la ciutat de Berga on la candidata de PxC, Carme Prada, ha de patir constantment insults i agressions”.

Per acabar, Anglada va assenyalar que “Plataforma per Catalunya és la veu del poble, un poble que no vol admetre que els seus dirigents es dediquen al robatori i la corrupció”, afegint “milers de catalanes s'estan unint a les nostres files per defensar els nostres drets socials, el nostre estat del benestar i la nostra identitat”.

Durant la reunió, els regidors de Manresa, Albert Pericas i Sebastià Llord, com el regidor deSant Joan de Vilatorrada Pep Palau  van coincidit en que PxC tindrà un creixement espectacular a les eleccions municipals del 2015, no tant sols a Manresa capital sinó a tota la comarca.

PxC

Sant Vicenç de Castellet, 13 de juliol de 2012