PxC demana una revisió de tarifes i creació d'un abonament especial per a treballadors en els pàrquings municipals

27/02/2018 - Mataró

Mataró| Redacció.- El Grup Municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) a l'Ajuntament de Mataró presenta una proposta per al ple de Març per portar a terme una revisió de les tarifes dels pàrquings municipals que té el consistori.

La portaveu de PxC a Mataró, Mónica Lora explica que "fa un any que l'aparcament soterrat de la plaça de les Tereses va passar a ser gestionat directament per l'Ajuntament, mitjançant l'empresa municipal PUMSA" criticant que "nosaltres esperàvem que el govern aprofitaria aquesta gestió 100% directe per portar a terme una revisió i modificació de tarifes o almenys haver creat algun abonament especial".

Des del Grup Municipal constaten que porten temps parlant amb gent que treballa en aquesta zona de la ciutat i que els és impossible aparcar sense que això suposi un gran cost econòmic per ells. Treballadors que es desplacen amb vehicle aquesta zona de la ciutat per anar al seu lloc de feina i que molts d'ells estacionen en aquest aparcament, que és un dels més transitats de la ciutat.

Avui dia hi ha diversos abonaments mensuals que s'ofereixen des de l'aparcament soterrat de la plaça de les Tereses. I els que més poden interessar a comerciants que treballen de dilluns a dissabte són abonaments que ronden als 75 a 85 € mensuals. El qual és excessiu.

És per això que des del Grup Municipal de Plataforma per Catalunya demanen al pròxim ple municipal estudiar la creació d'un abonament especial i més econòmic dels que ja hi ha actualment, per persones que acreditin que treballen per la zona.
Alhora demanen també, fer una revisió de preus i abonaments dels diferents aparcaments públics que tenim a la ciutat per tal que més gent es pugui beneficiar.