Les platges són de tots!

27/05/2018 - Mataró
Mataró| Redacció.- Des de Plataforma per Catalunya (PxC) a Mataró demà dilluns anirem a posar una denuncia via administrativa contra els promotors de l'acte de la plantada de creus per la llibertat que ha tingut lloc avui a Mataró, del qual des de PxC portàvem dies demanant que es prohibís.

Un acte que no estava permès i que per la Llei de Costes tampoc s'hagués pogut permetre mai. És per això que en aquest sentit la regidora de PxC a Mataró, Mónica Lora diu que "hem sol·licitat a alcaldia els informes corresponents de l'actuació d'avui a la platja per la plantada de creus per veure si existeixen responsabilitats en tot això per part de l'equip municipal, que es va passar tota la setmana dient que prohibiria una cosa que després no ha fet". Lora també vol recordar que "les platges pertanyen a l'Estat i que el 155 que va aprovar el PSOE, C's i el PP segueix vigent en els Mossos d'Esquadra, però sembla que no serveix de molt i aquí alguns polítics volen fer-nos passar per ximples a la gent, quan a Catalunya ens tenen abandonats" afegint que "nosaltres seguirem treballant per aconseguir restablir la normalitat, l'equitat i la pluralitat política dins d'un entorn neutral".