Exigim a FCC que garanteixi nets els voltants dels contenidors de la ciutat

03/07/2018 - Mataró

Mataró | Redacció.- Des del Grup Municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) per aquest pròxim Ple de Juliol demanen exigir a l'empresa que gestiona el servei de la brossa a Mataró, Fomento de Construcciones i Contratas (FCC) que garanteixi nets els voltants dels contenidors de la ciutat.

Són molts els indrets de la ciutat en els que es pot veure ple de brutícia acumulada al voltant dels contenidors, ja no només de trastos i mobles, sinó de brutícia en general, mal estat i males olors.

En aquest sentit la portaveu de PxC a Mataró, Mónica Lora argumenta que “ho hem comprovat en primera persona però el que és cert que tenim ple de fotografies de contenidors desbordats i els voltants plens de brutícia que ens envien els ciutadans per transmetre’ns la seva queixa” és per això que des del Grup Municipal de PxC a la ciutat han decidit portar aquestes queixes al ple per tal que el Govern Municipal exigeixi a l’empresa que gestiona el servei de la brossa Fomento de Construcciones y Contratas (FCC) que garanteixi els voltants dels contenidors nets i més tenint en compte que ara amb la calor les males olors augmenten, i s’hauria d’intensificar la corresponent neteja i manteniment.