Ple Juliol

09/07/2018 - Mataró

Mataró | Redacció.- Des del Grup Municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) a l'Ajuntament de Mataró van presentar una proposta en el passat ple de juliol en forma de prec que va ser acceptada per al Govern Municipal, l'altra sobre la falta de neteja i desbordament dels contenidors no es va poder tractar per falta de temps en el ple, així que queda pendent.

Un prec que demanava a l'Ajuntament de Mataró una postura més ferma en recolzament al col·lectiu amb Síndrome de Down a la ciutat i celebrar el seu dia Mundial que és el 21 de Març i aprofitar la tasca que fan entitats socials de la ciutat per fer-ho possible.

En la proposta la portaveu de PxC a Mataró Mónica Lora va exposar que "nosaltres sempre hem apostat per la màxima visualització del col·lectiu de persones amb Síndrome de Down, ja que considerem que s'han d'anar trencant cada vegada més els tòpics que hi ha entorn de ells, ja encara queda per fer, malgrat sembli que la societat està bastant conscienciada".

Lora va destacar que "les persones amb Síndrome de Down poden fer vida com a qualsevol altre, i sobretot estimar i ser estimats com qualsevol de nosaltres".

En els punts d'acords de la proposta des del Grup Municipal de PxC en primer terme és demanava que "l'Ajuntament de Mataró a partir del pròxim any 2019 celebrarà el dia Mundial de la Síndrome de Down, sobretot col·laborant amb les diferents entitats que tenim a la ciutat i que ja treballen entorn aquest col·lectiu. I fent visible quelcom a la façana de l'Ajuntament" i en segon que "l'Ajuntament de Mataró buscarà la fórmula per fer més visible aquest col·lectiu, no només en el Dia Mundial de la Síndrome de Down, sinó durant tot l'any".