Es desbloqueja amb el vot de PxC l'aprovació l'inici de licitació de les obres del Projecte d'urbanització del Parc de la ronda Bellavista de Mataró

24/07/2018 - Mataró

Mataró | Redacció.- Aquest mateix 24 de Juliol s'ha produït una reunió extraordinària del Consell d'Administració d'Aigües de Mataró, S.A. per l'aprovació de la licitació del projecte d'urbanització del Parc de la ronda Bellavista.

En diverses reunions mantingudes anteriorment pel consell d'administració de la societat no es va poder aprovar la mateixa al no haver un acord majoritari entre els diferents representats dels grups municipal de l'Ajuntament de Mataró.

Avui amb el vot del conseller que representa al Grup Municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) i que lidera la regidora Mònica Lora s'ha aprovat iniciar aquesta licitació, malgrat que en els dies anteriors el grup de PxC s'orientava més per l'abstenció al no compartir alguns aspectes de la urbanització en considerar-la excessiva.

Una conversa entre l'Alcalde Bote i la regidora Mònica Lora ha afavorit el tema. En aquest sentit Lora explica que "el vot de PxC era important en aquesta votació per poder portar la licitació d'un projecte que serà positiu per la ciutat, com ja era la part del dipòsit en marxa" ha afirmat Lora.

Per altra banda, davant de l'intent de bloqueig d'aquesta votació per part d'algunes formacions independentistes, que una d'elles ha canviat el seu vot a última instància front l'evidència d'actuar simplement per interessos electorals i no de ciutat.

Lora ha volgut recordar que “si aquesta infraestructura fos per altres zones de la ciutat els grups independentistes no haguessin votat en contra, però es nota l'aire classista que els persegueix a molts d'ells que no miren pel benestar de tots els barris de la ciutat, en especial aquells més humils i treballadors".