Mulleras, alcaldable de PxC a Olot, va presentar una moció, rebutjada pel Ple, per a què retirin els plàstics contaminants dels carrers

25/06/2018 - Olot

Ignasi Mulleras va declarar que, "els carrers d'Olot són de tots els olotins, dels independentistas i dels que no ho som. No volem una ciutat plena de brutícia contaminant il·legal".

Olot | Redacció.- La mateixa moció, va ser presentada al gener de 2013 per la CUP i en aquell moment va ser recolzada pels grups municipals del PSC i ERC, i rebutjada per CiU i Plataforma per Catalunya (PxC). Ignasi Mulleras va argumentar que com rectificar és de sabis, es presentava ara de nou aquesta moció per sentit de la responsabilitat amb l'ecosistema, advertint del perill que signifiquen els plàstics contaminants per al medi ambient. Tanmateix va dir que "aquests plàstics embruten, contaminen i són il·legals" fent referència a l'ordenança municipal d'Olot sobre la col·locació de pancartes a la via pública, sense un permís exprés del Consistori.

La moció va ser rebutjada per unanimitat, excepte pel PSC que es va abstindre.
Malgrat es va canviar l'hora del ple, convocant-lo a una hora molt intempestiva per a la gent que treballa, Mulleras va comptar amb el suport d'una bona colla de veïns de la ciutat i a les xarxes han estat nombrosos els olotins que li estan donant suport per aquesta valent iniciativa, el que fa preveure un excel·lent resultat a les eleccions municiplas de dins d'un any.