Nova candidatura al Baix Empordà

10/06/2014 - Palafrugell

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Eduard Guerra tornarà a encapçalar la candidatura de Plataforma per Catalunya a les properes eleccions municipals

Palafrugell | Redacció.- Eduard Guerra, actual portaveu i regidor del grup municipal de Plataforma per Catalunya a l´Ajuntament, tornarà a encapçalar la llista de candidats a les eleccions municipals que se celebraran al maig de 2015.

En una reunió celebrada el passat dimarts 9 de juny, el delegat de les comarques gironines, Ignasi Mulleras, i el secretari jurídic, Joan Garriga, van traslladar al regidor la decisió acordada aquesta mateixa setmana pel Comitè Electoral de Plataforma per Catalunya.

Guerra afronta el tram final d’aquesta legislatura amb molta il·lusió i amb la seguretat que la feina portada a terme, tant a l’Ajuntament com a peu de carrer,  farà guanyar encara més suports entre els ciutadans.

Plataforma per Catalunya anunciarà properament noves candidatures al Baix Empordà, la qual cosa consolida el ferm propòsit de continuar avançant a tota la comarca.

Si l´any 2011, contra tot pronòstic i contra tota enquesta, Plataforma per Catalunya va passar a formar part del consistori de Palafrugell, el proper any, amb una organització més efectiva i amb una sòlida implantació, els resultats hauran d’obrir les portes a entrar al Consell Comarcal per seguir defensant la gent de casa a totes les institucions de govern possibles.