David Rojas, candidat per Pineda de Mar: “Anem a destapar les veritats de l'ajuntament”

30/01/2018 - Pineda de Mar

Pineda de Mar | Redacció.- El diumenge 28 de Gener es va celebrar un dinar de germanor de Plataforma per Catalunya (PxC) al qual es va presentar públicament David Rojas, antic president de l'Associació de Veïns de Can Bel, El Carme i Bella Mar que va encapçalar les protestes contra la imposició d'una nova gran mesquita per part de l'Ajuntament de Pineda de Mar d'en Xavier Amor (PSC).

Amb més de 60 assistents, Mónica Lora, secretaria general de PxC i regidora de Mataró (El Maresme) va presentar al candidat afirmant que “aquesta comarca és clau per al creixement del partit” i que “esperem tenir un gran resultat a Pineda”. En David Rojas va manifestar la seva intenció de “ser l'alternativa a aquest poble” i “estar a disposició de tots els veïns per a donar resposta al que ells necessitin i que l'Ajuntament no fa”. Ha declarat que “no permetrem que no es respecti la voluntat dels veïns respecte a la mesquita, perquè som l'únic partit que parla clar del tema”.

Jordi de la Fuente, secretari d'organització de PxC, va mostrar el seu suport a en Rojas destacant “la seva tasca compromesa i militant”, a més de “ser l'únic candidat per Pineda que es posa a treballar ara, no pocs mesos abans de les eleccions per fer-se la foto”. Va explicar l'experiència dels veïns al cas concret de Barcelona amb la mesquita del Carrer Japó de Nou Barris, imposada també per l'Ajuntament d'Ada Colau (Barcelona En Comú): “els polítics imposen les seves idees perquè no estan en contacte amb la gent del carrer que no vol centres de culte islàmics on viu tot i que proposen llocs alternatius que no són tinguts en compte”. Ha finalitzat dient que “l'única esperança per Pineda de Mar és resistir la imposició i fer que l'equip de PxC estigui dins l'Ajuntament per garantitzar els drets dels veïns”.