Sant Adrià de Besòs, 14/06/2013; Menchú Martí: “ICV-EUiA s’ha tret la màscara i ha posat de manifest que l’únic que l’interessa és seguir ocupant una cadira a l’Ajuntament”

14/06/2013 - Sant Adrià de Besòs

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya revela els interessos partidistes d’ICV-EUiA per sobre del bé de la ciutat.

Sant Adrià de Besòs | Redacció.- La portaveu de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament, Menchú Martí, vincula la negativa d’ICV-EUiA a formar un govern d’unitat per respondre a la manca de lideratge i governabilitat que hi ha a la ciutat al seu interès per seguir practicant l’amiguisme.

La regidora apel·la a la responsabilitat dels qui van ser escollits per representar els adrianencs a l’Ajuntament. En aquesta línia manifesta que “tenim l’obligació de treballar per millorar el seu dia a dia, i amb accions com aquestes no només es demostra que hi ha qui no ho entén així, sinó que a més contribueix a la desafecció política”.

Menchu Martí ha demanat als tres regidors d’ICV-EUiA que “deixin de banda, encara que només sigui per una vegada, el partidisme, i pensin en la ciutat”.

La regidora  assegura que “han tingut molts mesos per lluitar contra l’atur i fer polítiques d’igualtat i no ho han fet, però en canvi sí que han contribuït a millorar el dia a dia dels habitants del Perú i a deixar de banda als veïns dels barris de la Catalana i la Mina”.

PxC

Sant Adrià de Besòs, 14 de juny de 2013

Notícies relacionades en altres mitjans de comunicació

AREABESOS.COM, 6/6/2013;

Menchu Martí, portaveu de Plataforma per Catalunya, respon els socis de govern municipal

Redacció.-  La portaveu de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament de Sant Adrià de Besòs, Menchu Martí, ha lamentat la negativa d’Iniciativa per Catalunya Verds – Esquerra Unida i Alternativa de formar un govern d’unitat per respondre a la manca de lideratge i governabilitat que, actualment, hi ha a l’Ajuntament. Per Martí, això demostra que “ICV-EUiA s’ha tret la màscara i ha evidenciat que l’únic que els interessa de l’Ajuntament és ocupar una cadira per poder beneficiar als seus amics, saludats i coneguts”.

La regidora de Plataforma, considera que “els que vam ser escollits pels adrianencs per representar-los a l’Ajuntament, tenim la responsabilitat i l’obligació de treballar per millorar el seu dia a dia i, amb accions com aquestes, no només es demostra que hi ha qui no ho entén així si no que, a més, contribueix a la desafecció política” afirmant que “això sí que desacredita qualsevol proposta”.

Menchu Martí ha demanat als tres regidors d’ICV-EUiA que “deixin per un cop el partidisme i pensin en la ciutat” si volen conservar “la poca credibilitat que encara els queda“. En aquest sentit, Martí assegura que “han tingut molts mesos per lluitar contra l’atur i fer polítiques d’igualtat i no ho han fet, però en canvi sí que han contribuit a millorar el dia a dia dels veïns de Perú i a deixar de banda als de la Catalana i la Mina".

BADANOTIS.COM, 07/06/2013; Plataforma per Catalunya de Sant Adrià lamenta la negativa d’ICV- EUiA de formar un govern d’unitat

Redacció.-  La portaveu de Plataforma per Catalunya a l'Ajuntament de Sant Adrià de Besòs, Menchu Martí, ha lamentat la negativa d'Iniciativa per Catalunya Verds - Esquerra Unida i Alternativa de formar un govern d'unitat per respondre a la manca de lideratge i governabilitat que, actualment, hi ha a l'Ajuntament. Per Martí, això demostra que "ICV-EUiA s'ha tret la màscara i ha evidenciat que l'únic que els interessa de l'Ajuntament és ocupar una cadira per poder beneficiar als seus amics, saludats i coneguts".

La regidora de Plataforma, considera que "els que vam ser escollits pels adrianencs per representar-los a l'Ajuntament, tenim la responsabilitat i l'obligació de treballar per millorar el seu dia a dia i, amb accions com aquestes, no només es demostra que hi ha qui no ho entén així si no que, a més, contribueix a la desafecció política" afirmant que "això sí que desacredita qualsevol proposta".

Menchu Martí ha demanat als tres regidors d'ICV-EUiA que "deixin per un cop el partidisme i pensin en la ciutat" si volen conservar "la poca credibilitat que encara els queda". En aquest sentit, Martí assegura que "han tingut molts mesos per lluitar contra l'atur i fer polítiques d'igualtat i no ho han fet, però en canvi sí que han contribuït a millorar el dia a dia dels veïns de Perú i a deixar de banda als de la Catalana i la Mina".