Compromís amb la lluita per la transparència en els plans d’ocupació públics

14/02/2014 - Sant Adrià de Besòs

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya enlletgeix que l’alcalde col·loqui el coordinador de polítiques d’ocupació sota el seu control directe

Sant Adrià de Besòs | Redacció.- La portaveu de Plataforma per Catalunya a l’ayuntament ha reprovat que l’alcalde Callau hagi posat sota el seu control directe al coordinador de polítiques d’ocupació locals amb un augment de les seves gratificacions.

El sr. Callau ha assignat en comisió de serveis, en funcions de suport específic tècnic directe a alcaldia, al coordinador de polítiques d’ocupació local.

Menchu Martí ha denunciat que això implica que la persona que defineix els perfils dels aspirants als plans d’ocupació passi a dependre de l’alcalde.

La regidora va enlletgir la controvertida decisió, sobre tot tenint en compte que s’ha pres a un any vista de les properes eleccions municipals.

La delegació local de Plataforma per Catalunya reitera el seu compromís amb la lluita per la transparència en els plans d’ocupació públics per posar fi a les sospitoses casualitats i presumptes irregularitats denunciades per molts veïns després d’observar que membres de l’agrupació local del PSC n'acaben sent els beneficiaris.

El ple municipal ha aprovat una moció de Plataforma per Catalunya per instar el Govern d’Espanya a dissenyar un nou marc legal que permeti als ajuntaments que no tenen dèficit utilitzar el superàvit per endegar polítiques de desenvolupament local i ocupació.