Incivisme: tolerància 0

03/04/2014 - Sant Adrià de Besòs

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya eleva al ple les queixes veïnals per les molèsties causades per un bar musical

Barcelona | Redacció.- La portaveu de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament, Menchu Martí, ha instat l'alcalde a que prengui urgentment totes les mesures que siguin necessàries per solucionar  els episodis d’incivisme que des de fa un any i mig es vénen succeint en un bar musical i els seus voltants.

Els soferts veïns suporten de manera reiterada sorolls, incompliment d'horaris i normatives, crits, xivarris, trencaments de miralls dels cotxes, baralles i fins i fins i tot va tenir lloc un apunyalament.

Menchu Martí ha recordat que el grau de molèsties i conflictivitat es tal que una nit del passat mes de març van arribar a personar-se 6 dotacions dels Mossos d'Esquadra i una ambulància.

Les denúncies dels veïns i els atestats de la Policia Local porten acumulant-se molt de temps, per la qual cosa la regidora va demanar rapidesa per "poder garantir el dret dels veïns a viure en pau i descansar amb tranquil·litat".