En defensa de l'oferta de serveis públics

07/07/2014 - Sant Adrià de Besòs

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Sant Adrià de Besòs | Redacció.- Plataforma per Catalunya s'oposa a l'aprovació provisional de la modificació puntual del Pla Especial de Reforma Interior de la illa en la qual està situada el supermercat Alcampo i en la que es pretén construir un gimnàs privat.

La Regidoria d'Urbanisme, en mans del PSC, està portant amb opacitat i obscurantisme l'arribada d'un centre d'aquestes característiques, que entra en conflicte amb les instal·lacions municipals del Poliesportiu Marina-Besòs de Sant Adrià de Besòs.

Aquest últim equipament, delimitat per l'Av. de la platja, l'Av. Eduard Maristany, el carrer Ramón Vinyas i el carrer de la Torrassa, és un centre de referència perquè compta amb bones comunicacions, una àmplia zona d'aparcament i està situat prop de Badalona. No obstant això els seus 2.256 abonats podrien veure's reduïts amb l'arribada del gimnàs privat.

La regidora Menchu Martí va etzibar a l'equip de govern que “és irònic que l'equip de govern demanés que acceptéssim la rebaixa de l'IBI per als poliesportius perquè passen per moments crítics i doni llum verda a un gimnàs low cost que va a empitjorar la situació”.

La portaveu va manifestar “no entendre el perquè del suport del PSC a un projecte privat, a un negoci particular en detriment i en clara competència amb les nostres instal·lacions esportives municipals, que a més generarà més dèficit per les ja prou castigades arques municipals”.

Martí va assenyalar que “aquest sembla el seu estil habitual de portar aquests assumptes quan hi ha totxo, quan es tracta d'urbanisme i construcció o ajudes econòmiques per a serveis socials”.