Nova candidatura a Osona

18/06/2014 - Sant Vicenç de Torelló

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Maurici Camprubí concorrerà a les properes eleccions municipals com a candidat de Plataforma per Catalunya

Sant Vicenç de Torelló | Redacció.- El Comitè Electoral de Plataforma per Catalunya ha donat llum verda a la proposta de la Junta comarcal d’Osona perquè Maurici Camprubí encapçali la candidatura a les properes eleccions municipals del maig de 2015.

El candidat, de 53 anys, és una persona molt vinculada al municipi osonenc, al que hi va arribar a l’edat de 8 anys i on va cursar els seus estudis.

Camprubí ha manifestat sentir-se molt il·lusionat per tenir l’oportunitat de treballar pel municipi.