Sant Boi de Llobregat, 18/06/2013; Parada: “Junqueras i Mas s’emboliquen amb l’estelada perquè no es parli de l’atur i de l’asfíxia econòmica que pateixen les famílies catalanes”

18/06/2013 - Sant Vicenç dels Horts

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya adverteix que el drama desocupacional que pateix Sant Vicenç dels Horts a mans de l’alcalde Junqueras reflecteix el que sería una Catalunya en mans dels secessionistes

Sant Boi de Llobregat | Redacció.- Plataforma per Catalunya denuncia que el procés secessionista obert per CiU i ERC pretén amagar el drama laboral i social que pateix Catalunya.

En aquesta línia David Parada ha recordat que les dades proporcionades per l’Observatori comarcal del Baix Llobregat posen de manifest que la taxa d’atur registrada a Sant Vicenç dels Horts en el primer trimestre de 2013 és la més alta de la comarca, enfilant-se fins al 21,3%, molt per sobre de la mitjana catalana i de l’àmbit territorial metropolità, situades al 16,6% i 16,7% respectivament.

El secretari comarcal de Plataforma per Catalunya ha dit que “l’únic alcalde d’ERC que hi ha al Baix Llobregat té el deshonor d’encapçalar el govern municipal més ineficaç de la comarca en la lluita contra la desocupació”.

Parada ha al·ludit directament al president d’ERC i batlle de Sant Vicenç dels Horts en dir que “la carta de presentació d’algú que vol governar Catalunya no pot ser haver estat l’alcalde del municipi amb el percentatge d’aturats més alt de la comarca”.

El secretari comarcal de Plataforma per Catalunya afirma que “Junqueras i Mas s’emboliquen amb l’estelada perquè no es parli de l’atur i de l’asfíxia econòmica que pateixen les famílies catalanes”.

D’acord amb el dirigent identitari “Junqueras no té credibilitat per governar Catalunya perquè ni tan sols ha estat capaç d’esmorteir la desocupació a la ciutat que comanda”. En aquest sentit manifesta que “el drama laboral que pateix Sant Vicenç dels Horts és el reflex de la situació en què quedaria Catalunya si estigués en mans dels secessionistes”.

Parada ha dit que “Junqueras faria el ridícul en traslladar al capdavant del govern de Catalunya la seva ineptitud com a governant i exportar el seu fracàs”.

Plataforma per Catalunya presentarà al setembre el candidat a Sant Vicenç dels Horts als comicis locals de 2015.

L’objectiu és superar el llindar del 5% dels vots que donaria representació a l’Ajuntament, i que no es va assolir a les eleccions locals de l’any 2011 per una diferència de trenta vots.

PxC

Sant Boi de Llobregat, 18 de juny de 2013