staperpetua.org, 14/05/2018; PxC reclama a l'Ajuntament neutralitat institucional

18/05/2018 - Santa Perpètua de Mogoda

Rafael Herrera, representant de PxC al municipi i exregidor de la formació, exigeix que l'Ajuntament es mantingui institucionalment al marge de qualsevol acte amb connotacions independentistes.

Plataforma per Catalunya (PxC) demana a l'Ajuntament que garanteixi la neutralitat institucional. La formació ha criticat en un comunicat que des de l'Ajuntament s'hagi donat suport a l'acte que va organitzar Òmnium Cultural al municipi el 22 d'abril i que "es va convertir en una crida a la independència de Catalunya".

PxC creu que “els actes promoguts per l'Ajuntament, sobretot els institucionals, haurien de ser actes neutrals i apolítics, i no seguir amb aquesta perversió de la nostra institució que s'ha fet d'alguns actes amb greus connotacions independentistes”PxC demana a l'Ajuntament que no col·labori ni celebri més actes a favor de la independència de Catalunya i considera que aquest suport de l'Ajuntament a l'acte ha causat malestar en una gran majoria de perpetuencs.