Torelló, 19/05/2012; El grup municipal de PxC de Torelló informe del treball realitzat en el seu primer any a l’Ajuntament

20/05/2012 - Torelló

NOTA DE PRENSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

En una reunió de treball a Torelló, Josep Anglada, augura un creixement espectacular de PxC tant a les properes eleccions autonòmiques com a les municipals de 2015.

Torelló | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, es va desplaçar aquest dissabte a Torelló on es va reunir amb 40 torellonencs.

L’acte que va tenir lloc a la SalaGestiomantde Torelló va comptar amb la presencia dels tres regidors de PxC a l’Ajuntament de Torelló, Josep M. Soldevila, David Olibares i Joan Manel Castillo, a més del propi Anglada també hi va assistir el president de les Joventuts Identitàries per Catalunya (JIxC), Francesc Gesa.

El primer en prendre la paraula ha estat Joan Manel Castillo que va fer un resum de la gestió feta pels tres regidors de PxC a l’Ajuntament. El va seguir David Olivares que va parlat de la inseguretat que hi ha a Torelló i del contacte que es te permanentment amb la gent per poder solucionar els problemes  dels torellonencs. Josep M. Soldevila va criticar durament als partits del consistori de torelló i els va acusat de “no tenir ganes de treballar pel municipi”, afegint que “Plataforma per Catalunya s’està convertint amb el partit referent de molts torellonencs”.

L’acte que el va tancar el president de PxC i regidor a l’Ajuntament de Vic, Josep Anglada, va començar agraint “la confiança dels torellonencs que sempre han dipositat en PxC i la bona tasca que estan realitzant el tres regidors de PxC”, assenyalant que “avui Torelló com la resta del país, esta passant per una greu crisi econòmica per culpa de la casta política que ens ha estat governat els últims 35 anys”, i ha afegit “auguro un creixement espectacular de PxC tant a les properes eleccions autonòmiques com a les municipals de 2015”.

PxC

Torelló, 19 de maig de 2012

Notícies relacionades en altres mitjans de comunicació

WWW.RADIOONA.COM, 21/05/2012; PXC presenta el seu pla de treball a Torelló

Política - Torelló - Una quarantena de persones van assistir dissabte passat a la xerrada de Plataforma per Catalunya on es va presentar el pla de treball del partit a l’Ajuntament de Torelló. L’acte, que es va realitzar a les 6 de la tarda a la sala d'actes de La Cooperativa, va comptar amb la presència dels tres regidors a Torelló, Josep M. Soldevila, David Olivares i Joan Manel Castillo, també representant de les Joventut Identitàries de PxC a Osona. També hi va acudir el president, Josep Anglada, i el president de les Joventut Identitàries del partit, Francesc Gesa. La formació política va ser molt crítica amb l’actuació de l’Ajuntament de Torelló i va presentar les seves propostes sobre comerç i empresa, medi ambient, sanitat i educació, cultura i esports.

Joan Manel Castillo va lamentar que l’Ajuntament refusés la proposta del partit del Pla Local de Joventut i va recalcar la manca de campanyes de prevenció d’alcohol i drogues de cara a les festes del poble, com ‘La Porronada’. En aquest aspecte, Francesc Guesa, president de les Joventut Identitàries de Plataforma per Catalunya, va afegir que “a part de la col·laboració de les administracions, cal una major responsabilitat dels pares i famílies per a controlar el consum d’alcohol i drogues”. David Olivares va ser el següent en prendre la paraula i va parlar “de la inseguretat que hi ha al municipi” i també “del contacte que es té permanentment amb la gent per poder solucionar els problemes dels torellonencs”. Per la seva banda, Josep Maria Soldevila es va mostrar molt crític amb l’Ajuntament de Torelló davant “de la no aprovació de quasi 30 mocions presentades pel partit”. A més, va acusar al consistori de “no tenir ganes de treballar pel municipi” i va afegir que PXC “s’està convertint amb la formació política de referència de molts torellonencs”. Finalment, el president del partit i regidor de l’Ajuntament de Vic, Josep Anglada, va tancar l’acte recalcant “el creixement de Plataforma per Catalunya a diferents municipis de la comarca d’Osona”.

TORELLÓ, 25/05/2012; Els tres regidors de PxC a Torelló critiquen l’actuació de l’ajuntament

El president del partit, Josep Anglada, va assistir a la xerrada

Torelló.- Mama Costa.- Una trentena de persones van assistir dissabte passat a la xerrada de Plataforma per Catalunya en motiu a la presentació del pla de treball del partit. L’acte, que es va realitzar a les 6 de la tarda a la sala d’actes de La Cooperativa va comptar amb la presencia de Francesc Gesa, president de les joventuts Identitaries del partit, dels tres regidors a Torelló, Josep M. Soldevila, David Olivares i Joan Manel Castillo, també representant de les joventuts Identitaries de PxC a Osona, i del president Josep Anglada.

Els tres regidors del consistori torellonenc van presentar les seves propostes sobre comerç i empresa, medi ambient, sanitat i educació, cultura i esports, i van ser molt crítics amb l’actuació de l’ajuntament, Joan Manel Castillo va recalar la manca de campanyes de prevenció d’alcohol i drogues prèvies a les festes del poble, com la Porronada, Gesa, però va afegir que “a part de col·laboració de les administracions és necessària una major responsabilitat dels pares i famílies per a controlar el consum”. Josep M. Soldevila va lamentar la “no aprovació de quasi trenta mocions presentades pel partit” i va acusar l’ajuntament de “no tenir ganes de treballar pel municipi”. Josep Anglada va tancar l’acte anunciant un creixement del partit a diferents municipis de la comarca d’Osona.