Torelló, 22/04/2013; PxC retreu a l’Ajuntament que elimini una de les piscines d’estiu

22/04/2013 - Torelló

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El grup municipal de PxC a Torelló retreu a l’equip de govern format per CiU i ERC que elimini una de les piscines d’estiu sense informar les entitats.

Torelló | Redacció.-  El grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) a l’Ajuntament de Torelló retreu a l’equip de govern format per CiU i ERC que elimini una de les piscines d’estiu sense informar les entitats.

Josep Maria Soldevila portaveu de PxC, ha qüestionat l’afer “de lamentable”, i ha afegit  “des del nostre grup municipal ens preguntem: Què serà el següent? El Club Natació Torelló haurà d’entrenar al riu? O fins i tot dintre una bassa?

El regidor identitari, ha explicat que “ CiU i ERC s’han carregat un servei municipal tot perquè no han tingut cura de tenir les piscines amb un bon manteniment”, ara Soldevila creu que “ seran els torellonencs els que pagaran els plats bruts de la mala gestió d’aquest ajuntament”.

Soldevila ha volgut deixar clar el rebuig total al tracte que rep el Club Natació Torelló per part de l’Ajuntament  i ha manifestat que “ d’aquesta manera no es fomenta l’esport”, i ha finalitzat dient que “ l’equip de govern format per CiU i ERC de moment ja s’han carregat el camp de futbol del barri de Montserrat, el dispensari del mateix barri i ara les piscines d’estiu. Què serà el següent?”.

PxC

Torelló, 22 d’abril de 2013