Torelló, 04/08/2013, Picabaralla al ple de Torelló entre PxC i la resta de grups

04/08/2013 - Torelló

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Josep Maria Soldevila va manifestar el seu malestar amb la resta de grups i els va assegurar que es veuran obligats a pujar el nivell de agressivitat política vers aquest consistori.

Torelló | Redacció.-  El grup municipal de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament de Torelló, va tenir un ple mogudet envers les constants mostres antidemocràtiques que venen mantenint durant la legislatura la resta de grups polítics cap a PxC.

Josep Maria Soldevila va assegurar que “ens veurem obligats a pujar el nivell de agressivitat política vers aquest consistori”. Fins i tot els regidors identitaris Joan Manel Castillo i Josep Maria Soldevila es van abstenir amb la moció i David Olivares per mostra el seu malestar es va negar a votar la moció.

El ple també va aprovar amb els mateixos grups a favor i amb l'abstenció de dos regidors de PxC (David Olivares es va negar a votar) una moció en defensa de les entitats esportives davant les actuacions inspectores de la Inspecció de Treball i la Seguretat Social de l'Estat. En aquest sentit, Concepció Villena, regidora d'esports va explicar que s'ha convocat a totes les entitats esportives el proper 4 de setembre per explicar quin camí s'ha de seguir.

Pel que fa el torn a la moció pel dret a decidir presentada conjuntament per CiU, ERC-JpT, PSC i ICV-EUiA, que hi van votar a favor mentre que PxC hi va votar en contra Soldevila va demanar que era per ells el dret a decidir “per nosaltres hi ha molts drets a decidir com si volem una Catalunya sense serveis a les persones retallades amb educació, sanitat o retallades laborals”.

Amb el torn de precs i preguntes David Olivares va demanar la informació de totes les propietats del ajuntament que s’han venut amb els últims dotze anys cosa que va propicia el nerviosisme de Pere  Galobardes del PSC i posterior enfrontament verbal amb PxC.

PxC

Torelló, 4 d’agost de 2013