JIxC:

JIxC: "les cares d’incomoditat dels regidors posaven de manifest que tenen por a PxC"

10/07/2012 - Torroella de Montgrí

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Les Joventuts Identitàries reclamen llibertat d’expressió

Torroella de Montgrí | Redacció.- La branca juvenil de Plataforma per Catalunya ha denunciat l’actitud del gruix de partits amb representació a l’Ajuntament de Torroella de Montgrí després que votessin favorablement una moció presentada pel grup convergent contra la presència de la formació al municipi.

Les JIxC han reprovat l’actitud de CiU, L’EST, PP, CiU, Esquerra-AM i UPM-PM, i han advertit que “han adoptat una actitud lliberticida i pròpia de segrestadors de la democràcia, perquè pretenen censurar un partit votat democràticament per milers de ciutadans i ciutadanes”.

Els dirigents juvenils Sergio Conce, delegat provincial a Girona, i el delegat de PxC a Torroella de Montgrí, Enric Juan, es varen personar a la sessió plenària del mes de juliol per mostrar la seva indignació davant dels fets i reclamar “llibertat d’expressió”.

Les JIxC han manifestat que "les cares d’incomoditat dels regidors -en veure els membres del grup juvenil a la sala de plens- posaven de manifest que tenen por a Plataforma per Catalunya".

La formació juvenil ha assegurat que seguirà lluitant per la gent de casa i per la identitat i la cultura d’una Catalunya que poc a poc està perdent l’essència que la caracteritza.