VIC, 11/11/2011; JOSEP ANGLADA CRITICA LA VENDA DE "CASA COMELLA" AL PROGRAMA DE CANAL TARONJA OSONA.

23/11/2011 - Vic

Vídeo programa "Gabinet de Crisi" del Canal Taronja.

Vic | Redacció.-
El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, va participar com a contertulià al programa “Gabinet de Crisi” del Canal Taronja Osona. En aquesta ocasió va estar acompanyat per Joan Ballana d’ERC, Ramon Ripoll de la CUP i de Josep Rafús de CiU.

El programa va estar moderat per David de Dios, i va desenvolupar temes actuals de la ciutat de Vic, com la polèmica venta de la Casa Comella per part del consistori vigatà i la participació de la campanya electoral Generals 2011.

El líder identitari, va ser molt clar i contundent quan va manifestar que “El senyor Rafús hauria de dir les coses clares i tal com son referent a la venta de la Casa Comella, ja que PxC no ha vist mai clara la seva venta”. En aquest sentit Anglada va matisar que” quan PxC diu les coses tard o d’hora ens tenen de donar la raó, ja que durant el passat ple del dia 7 de novembre PxC va demanar 3 o 4 vegades que és retires el punt de l’ordre del dia.”

Anglada també va retreure a l’equip de govern ”no voler entrar en el debat amb els altres grups de l’oposició i les precipitacions en que han portat el tema no es bo”, i va afegir ”en política s’ha de ser honest i vendre patrimoni es el pitjor que pot fer un Ajuntament, ja que el patrimoni es de tots els ciutadans”.

També va fer referència a la pèrdua de 930 milions d’euros per poder construir una nova biblioteca a la ciutat de Vic, aquí Anglada va ser molt crític amb l’anterior govern quan va dir que “vam perdre molts diners amb els projectes i les obres faraòniques que volia fer el senyor Burgaya del PSC”.

Per acabar el President de PxC va fer referència a la duresa de la campanya electoral on ja es notava els estralls que produïa aquesta en la seva veu.

PxC
Vic, 11 de novembre de 2011

VIC, 11/11/2011; JOSEP ANGLADA CRITICA LA VENTA DE "CASA COMELLA" EN EL PROGRANA DE CANAL TARONJA OSONA.

Ya podéis ver el vídeo del pasado viernes, 11 de noviembre, donde el presidente de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, participó en el programa “Gabinet de Crisi” del Canal Taronja i critico la venta de patrimonio por parte del Ayuntamiento.

Vic | Redacción.-
El presidente de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, participó como contertuliano en el programa “Gabinet de Criss” del Canal Taronja Osona. En esta ocasión estuvo acompañado por Joan Ballana de ERC, Ramon Ripoll de la CUP y de Josep Rafús de CiU.

El programa estuvo moderado por David de Dios, y desarrolló temas actuales de la ciudad de Vic, como la polémica venta de la Casa Comella por parte del consistorio vicense y la participación en campaña electoral Generales 2011.

El líder identitario, fue muy claro y contundente cuando manifestó que “El señor Rafús tendría que decir las cosas claras y tal como son en lo referente a la venta de la Casa Comella, puesto que PxC no ha visto nunca clara la suya venta”. En este sentido Anglada matizó que ”cuando PxC dice las cosas tarde o temprano nos tienen de dar la razón, puesto que durante el pasado pleno del día 7 de noviembre PxC pidió 3 o 4 veces que es retiras el punto de la orden del día.”

Anglada también reprochó al equipo de gobierno ”no querer entrar en el debate con los otros grupos de la oposición y las precipitaciones en que han traído el tema no se bueno”, y añadió ”en política se tiene que ser honesto y vender patrimonio es lo peor que puede hacer un Ayuntamiento, puesto que el patrimonio es de todos los ciudadanos”.

También hizo referencia a la pérdida de 930 millones de euros para poder construir una nueva biblioteca a la ciudad de Vic, aquí Anglada fue muy crítico con el anterior gobierno cuando dijo que “perdimos mucho dinero con los proyectos y las obras faraónicas que quería hacer el señor Burgaya del PSC”.

Para acabar el Presidente de PxC hizo referencia a la dureza de la campaña electoral donde ya se notaba los estragos que producía esta en su voz.

PxC

Vic, 11 de noviembre de 2011