Vic, 10/04/2012; Josep Anglada, entrevistat al programa d’actualitat  Ràdio La Plana

Vic, 10/04/2012; Josep Anglada, entrevistat al programa d’actualitat Ràdio La Plana

10/04/2012 - Vic

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, va assegurar a Ràdio La Plana que els immigrants marroquins de la ciutat de Vic no tornen al seu país perquè allà Mohamed VI no els dona cap ajuda.

Vic | Redacció.- Josep Anglada, va participar en el programa setmanal d’actualitat que posen en marxa estudiants de l’IES  La Plana. El programa va estar conduit per Jordi de Plandolit, qui durant l’entrevista al polític vigatà i  de forma distesa es va tractar de diversos temes d’actualitat que afecten a la ciutat de Vic, com l’excés d’immigració.

Durant l’entrevista el líder identitari va afirmar que” la invasió d’immigració que patim només té dos culpables el PP i PSOE, qui han estat els que van obrir les portes a tothom”.

Anglada, va aportar les propostes que PxC té en el seu programa electoral per aturar l’actual  crisi i l’atur a casa nostra com ”l’expulsió dels il·legals i la repatriació dels immigrants de llarga durada”. Anglada, també va fer efesi en que “no es pot convalidar cap títol universitari de l’estranger, ja que això comporta que molts dels nostres universitaris que han fet un gran esforç durant anys hagin de marxar fora del país a buscar feina”.

El cap de l’oposició vigatana va fer referència a la reforma laboral de Rajoy, dient que “es injusta i que va contra el treballador, que no crearà cap lloc de treball i que a final d’any tindrem prop de 6 milions d’aturats”.

Per Anglada, “els polítics cada dia perden més credibilitat” i va fer resort del cas més proper a Vic com el cas Matas i Solà de qui va dir que “és una imatge molt dolenta la que donen tant per el país, per la comarca i per la ciutat de Vic”.

Per acabar Anglada, va dir que “en l’època de Jacint Codina quan ell va entrar al consistori vigatà sempre hi havia un fons de diners  guardats per la ciutat, res a veure amb l’actual consistori que ha estirat més el braç que la màniga”.

Sobre Vila d’Abadal va dir que “l’actual alcalde es despreocupa totalment de la ciutat de Vic, ja que vol tocar moltes tecles al hora i no es pot estar a tot arreu el cent per cent”.

PxC

Vic, 10 d’abril  de  2012