Vic, 21/05/2012; Anglada i Mas coincideixen a Vic

22/05/2012 - Vic

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, i el president de la Generalitat, Artur Mas, han coincidit aquest dilluns a l’acte de commemoració del 15è aniversari del reconeixement de la Universitat de Vic per part del Parlament.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, acompanyat per la regidora Marta Riera, ha assistit avui a l’acte acadèmic per commemorar el 15è aniversari del reconeixement dela Universitat de Vic (UVic) per part del Parlament de Catalunya.

L'acte ha començat a la una del migdia a  l'Aula Magna de la UVici ha  comptat amb una conferència de Josep M. Anzizu, membre del Consell Consultiu de la UVic i del patronat de la Fundació EADA, que ha parlat de "Reflexions sobre la dimensió i l'eficiència de les universitats".

Mas ha estat acompanyat a la mesa pel rector de la UVic, Jordi Montaña, i per l'alcalde de la Vic i president del Patronat de la Fundació Universitària Balmes, Josep M. Vila d'Abadal, que han fet els parlaments institucionals.

Anglada que ha coincidit un cop acabat l’acte amb Artur Mas, ha assenyalat que “la UVic és un dels motors econòmic de la nostra ciutat, i per tant, hem de fer entre tots que aquesta Universitat es doni a conèixer més enllà del nostre territori”, afegint “és important aquesta voluntat de vocació de servei públic que vol continuar mantenint la UVic i que es manifesta, entre altres coses, en no apujar les matrícules de l’any vinent i continuant potenciant les beques per tal que ningú amb bon expedient acadèmic es quedi fora”.

El líder identitari ha aprofitat per dir-li al president de la Generalitat, Artur Mas que “molt aviat  ens veurem al Parlament”.

PxC

Vic, 21 de maig de 2012