Vic, 15 d’octubre de 2012WWW.TARONJADIGITAL-OSONA.CAT, 15/10/2012; Josep Anglada: la gent està cansada de mantenir institucions que no serveixen per res com el Senat

16/10/2012 - Vic

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, va defensar en el programa “Gabinet de Crisi” de Canal Taronja  la postura de PxC per l’abolició del Senat, ja que hi van a parar tots els dinosaures politics.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, va participar com a contertulià en el programa “Gabinet de Crisi” de Canal Taronja Osona. En aquesta ocasió va estar acompanyat per Joan López d’ERC, Anna Erra de CiU i de Toni Serrat ex regidor de l’Ajuntament de Vic.

El programa va estar moderat per David de Dios, es va parlar de l’últim ple celebrat a Vic, un dels plens més comentats a la ciutat i els mitjans.

En el programa es va començant parlant de l’últim “Mercat de Musica Viva” celebrat a la ciutat que va tornar a ser un èxit, i de les darreres enquestes publicades a La Razón on donaven 3 diputats a PxC el proper 25 de novembre .

Anglada va defensar la moció que PxC va presentarà en el darrer ple per la supressió del Senat. En aquest sentit va dir que que “aquest és una institució inútil i que no serveix per res, tant sols per mantenir quatre vividors perquè puguin anar cobrant un bon sou” i va continuar dient “ja ni ha prou de continuar mantenint aquestes institucions inútils quan actualment hi ha gent que passa gana, no pot pagar hipoteques i a sobre anem de retallada en retallada”.

Referent a l’altre moció presentada per els demés grups politics de l’Ajuntament de Vic sol·licitant la creació d’un Estat propi a Catalunya, Anglada va dir que “al poble no se’l pot enganyar i que aquí la casta política també ens ha robat”, no podem va dir el líder identitari “oblidar l’espolí que pateix Catalunya des de dintre Catalunya, com tampoc podem oblidar el cas Millet o el cas Palau, i ara les ITV d’Oriol Pujol, secretari general de CiU. O és que això no preocupa a la gent va preguntar Anglada”?

Anglada també li va recordar al regidor López d’ERC que “si ells son tan independentistes i antiespanyols, perquè no deixen d’anar els seus diputats a Madrid”.

Per acabar, Anglada molt contundent li va dir a Anna Erra que “a ell mai l’acusaran de polític corrupte”.

PxC

Vic, 15 d’octubre de 2012