WWW.TARONJADIGITAL-OSONA.CAT, 08/05/2013; Josep Anglada: La moció aprovada a PxC era la més important del ple de Vic

09/05/2013 - Vic

Anglada: “Amb la conjectura de crisis actual del que es tracta és de suprimir administracions, ja sigui la Delegació del Govern de Catalunya, el Senat, les diputacions o els consell comarcals”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, va participar com a contertulià en el programa “Gabinet de Crisi” de Canal Taronja Osona. En aquesta ocasió va estar acompanyat per Josep Rafús de CiU
i de Toni Serrat exregidor.

El programa va estar moderat per David de Dios i es va parlar de l’últim ple celebrat a Vic, amb un tema cabdal com es el Pla d’Inversions i les diferents mocions que es van presentar.

Anglada, va començar dient que “PxC com a principal partit en l’oposició és normal que demanés a l’equip de govern que presentes un Pla d’Inversions, ja que havien passat dos anys i ningú en parlava”. Per Anglada, “el Pla presentat per l’equip de govern format per CiU i ERC, és un Pla que  no esta a l’altura de la ciutat de Vic” . En aquest sentit, el líder identitàri va retreure’ls que “no ens han deixat participar a cap grup de l’oposició, no ens han deixat portar les nostres propostes i al final els ha quedat un Pla llastimós personalista del regidor de CiU Toni Serrat”.

En quant a les mocions, Anglada va manifestar quePlataforma per Catalunya sempre votem en coherència a l’Ajuntament de Vic a diferencia d’altres partit , i per tant, i davant la conjectura de crisi actual del que es tracta és de suprimir administracions, ja sigui la Delegació del Govern de Catalunya, el Senat, les diputacions o els consell comarcals”.

Referent a la moció que va presentar Plataforma per Catalunya per unes instal•lacions dignes a l’estació de tren i pel desdoblament de la línia Vic-Ripoll, i que va rebre el suport unànime de tots els grup del consistori vigatà excepte ERC i la CUP, el moderador del programa, David de Dios, va manifestar que “a alguns se’ls hi estan acabant els argument per votar en contra de les propostes de PxC”. Per Anglada, “es tractava de la moció més important que es presentava en aquest ple, no tan sols pel bé de Vic, sinó de la comarca”, les demés i segons Anglada “no deixen de ser un brindis al sol”.

PxC

Vic, 8 de maig  de 2013