VIC, 30/06/2013; L’èxit del butlletí INFO-VIC tornarà a portar  polèmica aquest dilluns al ple de Vic

VIC, 30/06/2013; L’èxit del butlletí INFO-VIC tornarà a portar polèmica aquest dilluns al ple de Vic

30/06/2013 - Vic

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada veu com l’èxit que ha generat el repartiment del butlletí de PxC als ciutadans de Vic, fa que la resta de partits mantinguin actituds esquizofrèniques amb PxC.

Vic | Redacció. - El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha participat aquest matí a la ja tradicional recollida d l’espígol que ha de servir per engalonar els carres de la ciutat el proper dia 5 de juliol, Festa Major de Vic.

Anglada que ha estat acompanyat per altres regidor de PxC del consistori vigatà, s’ha referit a la moció que presentant aquest dilluns al ple de Vic UCRF Osona per denunciar les activitats racistes i xenòfoba de PxC.

En aquest sentit, Anglada ha assenyalat que les actituds esquizofrèniques que fan servir la resta de grups municipals a la ciutat de Vic, especialment els antisistema, són arrel de l’èxit estrepitós que ha tingut el repartiment del butlletí INFO-VIC que s’ha repartit aquest mes de juny a totes les llars de la ciutat de Vic.

Segons Anglada, el cabreig principal dels grups del consistori vigatà és “la posada en marxa d’un nou servei jurídic totalment gratuït en defensa del vigatà, que va adreçat exclusivament a la gent autòctona de Vic i que exclou als immigrants”.

Anglada, ha deixat molt clar que “si no els hi agrada que si posin fulles, perquè els homes i les dones de Plataforma per Catalunya continuarem treballant per la gent de casa”.

Finalment Anglada, no ha descartat que “el ple d’aquest dilluns sigui una miqueta mogudet”.

PxC

Vic, 30 juny 2013