Vic, 23/11/2013; Anglada:

Vic, 23/11/2013; Anglada: "ETA, ni oblit ni perdó, tots al paredó"

23/11/2013 - Vic

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Josep Anglada ha estat l’únic polític vigatà que ha fet un posicionament públic davant la sortida de la presó del etarra Juan José Zubieta: "ETA, ni oblit ni perdó, tots al paredó".

Vic | Redacció.- Juan José Zubieta Zubeldia, l’únic autor viu dels tres que van cometre l’atemptat contra la caserna de la Guàrdia Civil de Vic, va sortir dimecres de la presó de Monterroso (Lugo). Els altres dos van ser abatuts a trets per la Guàrdia Civil l’endemà mateix de l’atemptat. Zubieta surt de la presó més de 22 anys després de ser detingut a la casa de Lliçà d’Amunt on tenia la seva base el comando que va cometre l’atemptat.

Josep Anglada, cap de l’oposició de l’Ajuntament de Vic, és l’únic polític vigatà que ha fet un posicionament públic davant la sortida de la presó de Juan José Zubieta. Ho va fer aquest dijous amb una piulada en castellà a Twitter on es decanta per la reimplantació de la pena de mort: Autor atentado ETA Vic sale de la cárcel tras 22 años y medio. ETA, ni olvido ni perdón, todos al paredón”, deia el text del líder de PxC.

Plataforma per Catalunya en l’últim ple va presentar una moció en record de les víctimes del terrorisme que no li va votar cap dels altres grups.

Anglada però, va avançar que “properament presentarem una proposta de resolució per tal que l’Ajuntament de Vic s’adhereixi al Dia Internacional en record de les víctimes del terrorisme que se celebra cada any el 19 d’agost i al Dia Europeu en Record de les Víctimes del Terrorisme que es commemora cada 11 de març”.

PxC

Vic, 23 de novembre de 2013