Vic, 20/12/2013; PxC de Vic Celebra el seu tradicional sopar de Nadal

22/12/2013 - Vic

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada, va assenyalar en el transcurs del sopar nadalenc a la ciutat de Vic que “Catalunya i la seva gent necessita una veu com la nostra dintre el Parlament de Catalunya”.

Vic | Redacció.- Aquest passat divendres, 20 de desembre, un any més el grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) de Vic, va celebrar el tradicional sopar de Nadal.

L'acte va transcórrer en un ambient alegre i festiu. Després de diversos i breus parlaments dels assistents, Anglada va felicitar a tothom per la seva participació i implicació en el projecte de Plataforma per Catalunya.

El líder identitari, com sol ser habitual en aquestes festes va ser obsequiat amb diversos presents típics nadalencs per part dels militants de la Capital de la Comarca d’Osona.

Anglada, va finalitzar l’acta  manifestant que “Catalunya i la seva gent necessita una veu com la nostra dintre el Parlament de Catalunya i no us càpiga cap dubte que aquest dia arribarà” afegint “us demano a tots que continueu lluitant perquè Catalunya recuperi els seus valors i esdevingui un altre cop el motor de tot el país” i va concloure la vetllada desitjant a tots els assistents unes bones festes i un bony any 2014.

PxC

Vic, 20 de desembre de 2013